הכדורסל מתעורר: רייטינג של 9.1% למשחק העלייה לפיינל-פור

משחק הפלייאוף בין מכבי ת"א לבני השרון אמש היה משחק הליגה הכי נצפה העונה בערוץ 10 ■ ב'פיק' נרשם רייטינג של 17.5% ■ ערוץ 10 אמור לשלם בונוס של 70 אלף שקל על כל משחק שחוצה רייטינג של 8%

ערב העלייה לפיינל-פור אתמול (ב') בהיכל נוקיה, בין מכבי תל-אביב לבני השרון, היה משחק הכדורסל הנצפה ביותר העונה ששודר מליגת העל בכדורסל. משחק הפלייאוף ששודר בערוץ 10 רשם רייטינג ממוצע של 9.1% בקרב משקי-בית יהודיים, נתון המשקף צפייה ב-141 אלף בתי-אב. ב'פיק' נרשם רייטינג של 17.5%.

עבור המינהלת מדובר בבשורות טובות, לקראת הפיינל-פור שייערך בשבוע הבא (ימים שלישי וחמישי) בהיכל נוקיה. עד המשחק אתמול, הרייטינג הגבוה ביותר העונה נרשם במחזור ה-10 בעונה הסדירה במשחק בין מכבי תל-אביב להפועל ירושלים - 6.7% רייטינג.

המשחק אתמול היה שווה גם בונוס כספי למינהלת ולערוץ הספורט, בזכות נתוני רייטינג גבוהים: על-פי הסכם המוקדם בין הצדדים אמור ערוץ 10 לשלם בונוס בסך 70 אלף שקל למינהלת ולערוץ הספורט (הגוף שהחזיק בזיכיון על המשחקים), בגין כל משחק שיחצה רייטינג ממוצע של 8%.

לפיינל-פור בשבוע הבא העפילו מכבי תל-אביב, מכבי נתניה, הפועל ירושלים וגלבוע/גליל. ערוץ 10 בחר לשדר את חצי הגמר בו ישחקו מכבי תל-אביב מול מכבי נתניה (20:55), כאשר המשחק המוקדם (18:00) ישודר בערוץ הספורט בין גלבוע/גליל לירושלים. ערוץ 10 ישדר יומיים מאוחר יותר (27 בחודש) את גמר הפיינל-פור, וישלים בסך-הכל 19 שידורי כדורסל העונה מליגת העל.

בהפסקה שבין המשחקים בחצי גמר הפיינל-פור יתקיים טקס של מינהלת הליגה לבחירת שחקני העונה ובחירת חמישיית העונה. במחצית המשחק בין מכבי תל-אביב לנתניה יתקיים טקס שבו יוצגו 10 השחקנים שנבחרו לשחקני העשור.