כמה עולה להיפטר מריימון דומנאק

בורדו תקבל מההתאחדות הצרפתית פיצוי בסך 1.5 מיליון אירו, ותשחרר את מאמנה לורן בלאן, שיחליף את דומנאק השנוי במחלוקת כמאמן הלאומי לאחר שיסתיימו משחקי הנבחרת בדרום אפריקה

מאמן בורדו, לורן בלאן, יחליף את מאמנה השנוי במחלוקת של נבחרת צרפת בכדורגל, ריימון דומנאק. זאת לאחר ש"הטריקולור" יסיימו את חלקם במונדיאל שייפתח בדרום אפריקה ב-11 ביוני.

על-פי ה"ל'אקיפ", התאחדות הכדורגל הצרפתית תשלם פיצוי בסך 1.5 מיליון אירו לבורדו, שלא הסכימה להיפרד מבלאן שהיה תחת חוזה עד סוף 2010/2011.

בלאן הגיע לבורדו בקיץ 2007, ובעונת 2008/09 הצעיד את הקבוצה לזכייה באליפות צרפת ובגביע הליגה המקומי. העונה הגיע בלאן עם בורדו עד לרבע גמר הצ'מפיונס ליג (כשאת הבית עם מכבי חיפה, באיירן מינכן ויובנטוס הוא מסיים במקום הראשון), אך בליגה הסתפק במקום השישי בלבד.

כשחקן, רשם בלאן 97 הופעות בנבחרת הצרפתית.

דומנאק יסיים בכך שש שנים משונות משהו בנבחרת הצרפתית. למרות שהצליח להעפיל עד לגמר מונדיאל 2006, זכה לביקורות רבות, בעיקר לאחר שהצהיר כי הוא משתמש בתורות הנסתר על מנת לבחור את הסגלים שלו. עניין נוסף שעורר את זעמם של הצרפתים היתה העובדה שדומנאק בחר להציע נישואים לחברתו בשידור חי מול מצלמות הטלוויזיה, דווקא אחרי שהנבחרת הודחה מיורו 2008.

לאחרונה אמר יורי ז'ורקף, שהיה חלק מהנבחרת הצרפתית שזכתה במונדיאל 1998, כי "דומנאק הוא מבוכה גדולה לכדורגל הצרפתי".