טרבל מייקרס: אינטר זכתה בצ'מפיונס ליג

האיטלקים גברו 0-2 על באיירן מינכן בגמר שנערך בסנטיאגו ברנבאו; דייגו מיליטו, שכבש צמד והבטיח ל"נראזורי" שלושה תארים בעונה אחת: "זה אושר לא ייאמן" ■ מוריניו השלים תואר מספר 17 בתוך עשור של אימון

אינטר זכתה הערב (שבת) באליפות אירופה השלישית שלה, והראשונה מאז 1965, אחרי שניצחה 0-2 את באיירן מינכן בגמר הצ'מפיונס ליג, שנערך באצטדיון הסנטיאגו ברנבאו במדריד. בכך השלים המועדון האיטלקי הישג מדהים עבורו - טרבל, הכולל גם זכייה באליפות הסרייה A ובגביע המקומי.

כוכב הערב מבחינת אינטר היה דייגו מיליטו. הארגנטיני, שרק בתחילת העונה נרכש מגנואה הקטנה עבור 25 מיליון אירו, הראה לנשיא המועדון, מאסימו מוראטי, שההשקעה משתלמת. החלוץ כבש צמד בדקות 35 ו-70 והבטיח את הניצחון. מיליטו אמר לאחר המשחק: "זהו אושר לא יאמן. כל הזמן כיוונו לזכות בגביע הזה".

מיליטו יהיה חלק מהסגל של נבחרת ארגנטינה למונדיאל, שיכלול קליברים התקפיים נוספים דוגמת אגוארו, היגוואין, טבז, וכמובן ליונל מסי.

עוד גיבור גדול של הערב הזה הוא ז'וזה מוריניו. מאמן אינטר השלים זכייה שנייה בסך הכל בצ'מפיונס ליג, וראשונה מאז 2004, אז עשה זאת עם פורטו הפורטוגלית. זהו התואר ה-17 שבו זוכה "המיוחד" בקריירה שלו, שהחלה לפני 10 שנים בבנפיקה ליסבון. כעת מעניין יהיה לראות האם הוא יעבור לאמן את ריאל מדריד, שעל-פי דיווחים בספרד, מעוניינת להחתים אותו במקומו של מנואל פלגריני. הפורטוגלי התייחס לעניין: "גמרתי את העבודה באינטר, מחפש אתגר חדש".