מדיגוס מזנקת: חתמה על הסכם לשיווק מוצריה ביפן

תקופת ההסכם הינה שנתיים והיא ניתנת להארכה בהסכמת הצדדים

חברת מדיגוס מדווחת על חדירה לשוק היפני. החברה הודיעה היום (א') על חתימת הסכם לקידום עסקים ומכירות של מוצרי החברה בשוק היפני עם חברת Interdesign, אשר למיטב ידיעת מדיגוס, מתמחה בתחום ייצוג חברות טכנולוגיה בינלאומיות בשוק היפני.

על- פי ההסכם, הסוכן יפעל לקידום עסקי החברה ומכירת מוצריה בשוק היפני בלבד ויהיה זכאי לעמלות בשיעור הקבוע בהסכם. תקופת ההסכם הינה שנתיים והיא ניתנת להארכה בהסכמת הצדדים. לא נמסרו פרטים פיננסים מעבר לכך.

בעקבות ההודעה מזנקת מניית מדיגוס בבורסה. שווי שוק החברה עומד כיום על כ-114 מיליון שקל.

במדיגוס רואים חשיבות רבה בחתימת ההסכם שכן השוק היפני הינו שוק חשוב גדול ומוביל ונמצא בחזית הטכנולוגיה הרפואית ובפרט בתחום האנדוסקופיה, התחום בו פועלת מדיגוס ולפיכך הוא מהווה את אחד מהשווקים האסטרטגיים לקידום עסקי החברה. למדיגוס ידע וניסיון נרחב בתחום האנדוסקופיה.

לאחרונה פיתחה מדיגוס את מצלמת הוידיאו הקטנה ביותר בעולם וכן דיווחה על עסקה עם חברת Voyage Medical Inc., למכירת המצלמה לשימוש ייחודי בלב. מדיגוס אף דיווחה על פיתוח מספר אנדוסקופים חדשים חד פעמיים לאבחון וטיפול במחלות שונות.

ד"ר אלעזר זוננשיין, מנכ"ל חברת מדיגוס, ציין "השוק היפני הינו שוק משמעותי ביותר בתחום האנדוסקופיה. אנו שמחים לשתף פעולה עם חברת Interdesign בהנהגתו של מר נובו אינמי עתיר הניסיון, ומאמינים ביכולת החברה לטפח ולהגדיל את מכירות מוצרי מדיגוס ביפן. אנחנו פונים אל אחד מהשווקים החמים והחשובים ביותר בתחום האנדוסקופיה, שוק בו פועלות החברות המובילות והחדשניות ביותר בעולם".

בתחילת החודש ביצעה מדיגוס הנפקה. החברה תכננה לגייס כ-24 מיליון שקל, אך היא נאלצת להסתפק בסכום נמוך בהרבה - כ-14.2 מיליון שקל.

מדיגוס פועלת בשוק המכשור הרפואי לפיתוח פרוצדורות אנדוסקופיות, בעיקר למערכת העיכול.