יוסי בניון לצ'לסי? "מאמין שאשחק שם בעונה הבאה"

העיתונות בבריטניה מצטטת את הקשר: "קרלו אנצ'לוטי רוצה אותי; צ'לסי תצטרך לשלם עבורי 6 מיליון ליש"ט; עכשיו הכל תלוי בליברפול" ■ גם חבייאר מסצ'רנו על הכוונת של הדאבליסטית האנגלית

הדאבליסטית האנגלית, צ'לסי, מעוניינת להחתים את יוסי בניון. כך מפרסמת התקשורת בבריטניה. קבוצתו של רומן אברמוביץ' מעוניינת לרענן את הסגל שלה, ולהביא את הקשר הישראלי של ליברפול, בעסקה שתכלול גם את הקשר האחורי הארגנטיני חבייאר מסצ'רנו. זאת במקומם של מיכאל באלאק וג'ו קול, שישוחררו מהמועדון.

לפי הפרסומים, ליברפול לא מעוניינת למכור את בניון ומסצ'רנו, אך מצבה הכלכלי המסובך יאלץ אותה לעשות את זה. כזכור, בעלי המועדון האמריקנים, טום היקס וג'ורג' ג'ילט, הודיעו כי הם מעמידים אותו למכירה. החובות של "האדומים" עומדים נכון לדו"חות האחרונים על 472.5 מיליון ליש"ט.

בניון, 30, אמר לתקשורת האנגלית: "קרלו אנצ'לוטי, מאמן צ'לסי, רוצה אותי לעונה הבאה. עכשיו הכל תלוי בליברפול. צ'לסי תצטרך לשלם 6 מיליון ליש"ט כדי להביא אותי, אבל אני מאמין שאני אשחק שם בעונה הבאה". בניון מחזיק בחוזה לשתי עונות נוספות בליברפול, במסגרתו הוא מקבל כ-70 אלף ליש"ט בשבוע.