שיפור בתוצאות טופ אימג': הרוויחה 260 אלף דולר ברבעון הראשון

החברה השיגה שיפור בשולי הרווח הגולמי וברווח התפעולי ■ השיגה תזרים מזומנים של 200 אלף דולר מפעילות שוטפת

תוצאות טובות לחברת טופ אימג' ברבעון הראשון של 2010. החברה, העוסקת בשיווק תוכנה לניהול וקליטת מסמכים, הרוויחה 260 אלף דולר ברבעון הראשון, שהם 3 סנט למניה, לעומת 2 סנט למניה ברבעון המקביל אשתקד.

הרווח התפעולי (Non-GAAP) של החברה הסתכם ב-450 אלף דולר לעומת 400 אלף דולר ברבעון המקביל ושולי הרווח הגולמי עלו ל-62% ברבעון הראשון לעומת 59% ברבעון המקביל. טופ אימג' ייצרה תזרים מזומנים מפעילות שוטפת של 200 אלף דולר ברבעון הראשון, לעומת תזרים שלילי של 400 אלף דולר ברבעון המקביל אשתקד.

הכנסות החברה ירדו ב-13% ל-5.3 מיליון דולר, אולם מדובר בהשוואה בעייתית כיוון שההכנסות ברבעון המקביל כללו פעילויות שאינן בתחומי הליבה של החברה והופסקו ב-2010 בהתאם לאסטרטגיה של החברה להגדלת הרווחיות ושולי רווח.

"כתוצאה מהחלטתנו להתמקד בפעילות בתחומי הליבה של החברה ובהזדמנויות עסקיות רווחיות יותר, נרשמה ירידה בהכנסות; אולם, זה אפשר לנו להגדיל את שולי הרווח הגולמי, את הרווח התפעולי, את הרווח הנקי ואת תזרים המזומנים מפעילות שוטפת", אמר המנכ"ל עידו שכטר. "בהמשך השנה נמשיך להתמקד בהזדמנויות עסקיות נרחבות, הכוללות פרויקטים ממשלתיים גדולים ומפקדי אוכלוסין ופרויקטים עבור בנקים ומוסדות פיננסיים המחפשים לקצץ בהוצאות שלהם ולשפר את השירות ללקוח. אנו מאמינים כי עם צבר הזמנות חזק והפתרונות המוכחים שלנו, טופ אימג' ממוצבת היטב להמשך לצמוח תוך רווחיות משמעותית".