אזהרת רווח ל-888 של אבי שקד בגלל המונדיאל; המניה צנחה

חברת ההימורים המקוונים הזהירה כי פעילות ההימורים דרכה נחלשה במרבית החטיבות העסקיות ■ לפי הדיווח, מספר השחקנים הממוצע ביום נפל ב-18% ■ החברה: "הרווח שלנו השנה יהיה נמוך משמעותית מהציפיות בשוק"

מניית חברת ההימורים המקוונים 888 של איש העסקים הישראלי אבי שקד צונחת היום (ו') בבורסת לונדון לאחר שהחברה פרסמה אזהרת רווח - בגלל המונדיאל שייערך בקיץ הקרוב.

החברה הזהירה כי פעילות ההימורים דרכה נחלשה במרבית החטיבות העסקיות שלה, כאשר את הפגיעה הקשה ביותר ספגה חטיבת הפוקר המקוון. לפי הדיווח, מספר השחקנים הממוצע ביום נפל ב-18% בחודשים ינואר-מאי.

888 מסרה כי להערכתה החולשה נובעת מהירידה בפעילות של תעשיית ההימורים המקוונים באופן כללי. המונדיאל שייערך בקיץ הקרוב יקשה על פעילות ההימורים המקוונים, בעוד שהמרוויחים הגדולים צפויים להיות סוכני ההימורים.

סיבות נוספות לאזהרת הרווח של החברה הן היחלשות האירו מול הדולר הידוק הרגולציה בתחום ההימורים המקוונים בצרפת, מה שיגדיל באופן משמעותי את הוצאות השיווק החברה.

"הרווח שלנו השנה יהיה נמוך משמעותית מהציפיות בשוק", מסרה החברה. "נקטנו במספר צעדי התייעלות ואנו בטוחים באשר לאסטרטגיית החברה והעתיד שלה".