טישיירה רוצה לעזוב את מכבי חיפה (ומודיע על כך בפייסבוק)

"כולם יודעים על ההצעה מציריך", כתב הבלם הפורטוגלי של סגנית האלופה ברשת החברתית, "זו הזדמנות מצוינת בשבילי מבחינה כלכלית" ■ השוויצרים הציעו לירוקים 900 אלף אירו עבור רכישתו

אחרי שאתמול (ג') נודע כי בלם מכבי חיפה, ג'ורג' טישיירה, מחוזר על-ידי פ.צ ציריך השוויצרית, הפורטוגלי מצא דרך מקורית להביע את נכונותו לעזוב את סגנית האלופה - באמצעות הפייסבוק.

"כולכם כבר יודעים על ציריך...", פתח השחקן, שהגיע לכרמל בתחילת העונה מפאפוס הקפריסאית, את המסר שלו ברשת החברתית לאוהדים. "אני רוצה להגיד שמדובר בהצעה מצוינת עבורי מבחינה כלכלית, אבל הכי חשוב - זו הזדמנות עבור המשפחה שלי להיות פחות מודאגת מהביטחון שלי. ההצעה גם מצוינת עבור מכבי חיפה...

"יש לי חוזה במועדון, וכמובן שאם אחזור אליו אני תמיד אלחם עבורו!", המשיך טישיירה, שלו 4,997 חברים בפייסבוק. "אבל אני לא יכול לפספס את ההזדמנות הזאת שטובה לחיים שלי ולקריירה שלי".

ציריך, שסיימה העונה במקום השביעי בליגה השוויצרית, הציעה בתחילה 600 אלף אירו עבור השחקן, אותו קנתה מכבי חיפה ב-170 אלף דולר בלבד. ההצעה נדחתה, אולם אמש הגדילה אותה ציריך ל-900 אלף אירו. בחיפה עדיין לא הוחלט האם לשחרר את טישיירה.