רשמי: אברם גרנט חתם על חוזה ל-4 שנים כמאמן ווסטהאם

זו תחנת האימון השלישית של המאמן הישראלי בפרמיירליג, אחרי צ'לסי ופורטסמות' ■ שכרו מוערך ב-1.3 מיליון ליש"ט לעונה ■ הבעלים דייויד גולד: "היינו צריכים ניסיון ויציבות, גרנט הוא האדם שמתאים לנו בדיוק"

ווסטהאם יונייטד תהיה התחנה השלישית בקריירת האימון של אברם גרנט בפרמיירליג. המועדון הלונדוני הודיע היום (ה') על מינוי של גרנט למנג'ר הקבוצה ב-4 השנים הבאות. ההצגה הרשמית של המאמן הישראלי ב"אפטון פארק" תהיה בהמשך החודש.

גרנט מחליף בתפקיד את ג'יאנפרנקו זולה שפוטר בתום העונה שעברה. זו תהיה תחנת האימון השלישית תוך שלוש שנים של גרנט בפרמיירליג, אחרי צ'לסי ופורטסמות' איתה ירד ליגה בעונה האחרונה.

לפי דיווחים בתקשורת האנגלית, שכרו של גרנט יעמוד על 1.3 מיליון ליש"ט לעונה. "אני גאה ומרגיש כבוד גדול להיות מנג'ר ווסטהאם", צוטט גרנט בתקשורת האנגלית. "זה אתגר מרגש, ואני מוכן לעשות את הכל עבורו. זהו מועדון פנטסטי, עם אוהדים נהדרים והיסטוריה שידועה בכל העולם".

דייויד גולד ודייויד סוליבן, הבעלים של ווסטהאם, שפכו מחמאות על גרנט. "אני מקבל ברכה את אברם בווסטהאם. לקחנו את הזמן לפני שמינינו מאמן, ואני בטוח שעשינו את הבחירה הנכונה", אמר גולד. הבעלים גם הוסיף כי גרנט הוא האדם המתאים גם מבחינת אופי עבור המועדון: "מהזמן שבילינו יחד אני משוכנע שהוא האיש הנכון. הוא מתאים לנו בדיוק. היינו צריכים ניסיון ויציבות. הוא איש כדורגל והמוניטין שלו מדבר בעד עצמו. יש לו חוש הומור, ואני בטוח שהשחקנים ישמעו בקולו והאוהדים יקבלו אותו בחום".