אלי ישי לאבי ניר: "הדח את אסי עזר - פירסם נגדי טוויט בטוויטר"

עזר כתב בטוויטר: "אני מעוניין לשלול את האזרחות של שר הפנים האווילי שלנו. הוא בושה לכנסת, לממשלה ולעולם הדתי. כל-כך הרבה בורות באיש אחד" ■ בלשכת שר הפנים רואים בטוויט "שיתוף-פעולה עם בגידתה של ח"כ זועבי"

לשכתו של שר הפנים אלי ישי דורשת להדיח את המגיש אסי עזר. במכתב ששלח יועץ התקשורת של ישי, רועי לחמנוביץ, למנכ"ל זכיינית ערוץ 2 קשת, אבי ניר, הוא כותב כי יש "לשקול את המשך חברותו של עזר בגלריית אנשי התקשורת הפועלים תחת חברת קשת".

מכתבו של לחמנוביץ הגיע לקשת בעקבות הודעה בגנותו של ישי שעזר פרסם בטוויטר שלו, ממנה הסיק יועץ התקשורת כי עזר משתף פעולה "עם בגידתה של ח"כ חנין זועבי".

מנחה התוכנית "האח הגדול", כתב בטוויטר שלו: "אני מעוניין לשלול את האזרחות של שר הפנים האווילי שלנו אלי ישי. הוא בושה לכנסת, לממשלה ובעיקר לעולם הדתי. כל-כך הרבה בורות באיש אחד".

בעקבות הציוץ כתב לחמנוביץ לניר: "לא הייתי מטריח אותך לדברים אלה אם היו תפיסת עולמו של מר עזר כבשגרה, למרות היותם מנוסחים באופן שבעיקר מבייש את הכותב ואת האכסניות שמר עזר פועל בהם".

לדברי לחמנוביץ, "דברי עזר נכתבו כתגובה לכוונת השר ישי לבחון כיצד ניתן לפגוע במעמדה האזרחי של ח"כ חנין זועבי, לאור הסיוע שהעניקה לכאורה למשט הטרור כנגד חיילי צה"ל וליוזמת השר ישי להעניק צל"ש ללוחמים. מר עזר מנחה תוכנית מן הפופולריות ביותר ומהווה מודל עבור בני-נוער רבים. התבטאותו זאת, המגנה על ח"כ זועבי, מהווה בעיניי שיתוף-פעולה לכאורה עם בגידתה של ח"כ זועבי.

"אני סמוך ובטוח כי תסכים עמי שמר עזר אינו ראוי להיות מודל עבור בני-הנוער, ואין זה ראוי שמי שמשתף פעולה עם פעילי מלחמה יוביל תוכנית דגל בחברה שאתה עומד בראשה.

"המהלך היחידי המתבקש, לעניות דעתי, כדי להוקיע התנהגות בלתי נורמטיבית זו הוא להדיח את עזר באופן מיידי מהנחיית תוכניתו".

גורמים בסביבתו של עזר אומרים כי הטוויטר הוא מרחב כתיבה חופשי, ועל כן פנייתו של השר ישי תמוהה.

מקשת נמסר באופן רשמי בתגובה כי המכתב טרם הגיע לידיה.