משה נסטלבאום מגייס לטובתו את בכירי רשות השידור לשעבר

הגיש למבקר המדינה חוות-דעת חיובית של משה גביש, יו"ר הרשות לשעבר, באשר לאיכות התוכנית "יומן" שאותה הוא עורך בשנים האחרונות ■ נמשכת חקירת המבקר באשר לתלונות של נסטלבאום נגד שקלאר

משה נסטלבאום הגיש למבקר המדינה חוות-דעת של משה גביש, יו"ר רשות השידור לשעבר, לטובתו - כך נודע ל"גלובס". בימים אלה נמשכת חקירתו של מבקר המדינה באשר לשורת תלונות חמורות שהעלה העיתונאי הוותיק נגד מנכ"ל רשות השידור מוטי שקלאר.

במסגרת החקירה העביר נסטלבאום, אשר הנהלת רשות השידור ביקשה להעבירו מתפקידו כעורך "יומן" בערוץ 1, שורה של חוות דעת ותצהירים של בכירים בעבר ברשות השידור, המתייצבים לצדו. גביש, נודע ל"גלובס", כתב חוות דעת חיובית באשר לאיכותה של התוכנית "יומן" שאותה עורך נסטלבאום בשנים האחרונות.

בין היתר הוגשו תצהירים של מוטי עדן, מנהל ערוץ 1 לשעבר; יוסי משולם, מנהל התוכניות של הערוץ; ושל מנכ"ל רשות השידור לשעבר, ג'ו בראל. אלה, שיבחו את עבודתו ואת מקצועיותו של נסטלבאום, על מנת להוכיח שהעברתו מתפקידו אינה עניינית.

כזכור, נסטלבאום קיבל הגנה של חושף שחיתות ממבקר המדינה, האוסרת להעבירו מתפקידו. נסטלבאום טען נגד שקלאר בפברואר השנה, כי בין היתר המנכ"ל פועל שלא כחוק, מתערב פוליטית בשידורים.

נסטלבאום סירב להתייחס לדברים. לדברי יוסי משולם, באחרונה הוא חתם לבקשתו של נסטלבאום על תצהיר המאשר מכתבי הערכה שנתן לו בעבר. "נסטלבאום הוא אדם מוכשר ואני מעריך אותו באופן מקצועי", אמר משולם. עדן, אישר את הדברים ואילו משה גביש סירב להתייחס. את תגובתו של ג'ו (יוסף) בראל לא ניתן היה להשיג.

שקלאר מסר: "כשנקרא את החומר, נגיב".