powermat הישראלית תשיק מטענים אלחוטיים במוצרי ריהוט

המוצר של PowerMat הוא משטח טעינה, שמאפשר כיום הטענה אלחוטית של אייפון ונגני אייפוד של אפל ושל מכשירי הבלקברי של RIM

חברת PowerMat הישראלית, המייצרת מכשירי הטענה אלחוטיים לטלפונים סלולריים, תחל לשווק את מוצריה בישראל החל מחודש אוקטובר השנה. המוצר של PowerMat הוא משטח טעינה, שמאפשר כיום הטענה אלחוטית של אייפון ונגני אייפוד של אפל ושל מכשירי הבלקברי של RIM. בקרוב יתרחב המוצר ויאפשר הטענה של רוב הטלפונים של היצרניות הגדולות בשוק.

את המוצרים שלה בישראל תשלב PowerMat בתוך ריהוט משרדי של חברת טקניון גלובל. המטרה של החברה היא להכניס את המטענים לתוך שולחנות ופריטים נוספים, כך שהמשתמש פשוט יניח את הטלפון או המחשב הנייד שלו על השולחן ויזכה לטעינה אלחוטית.

בשלב הזה, החברה תשווק מנורות שולחן, שהבסיס שלהם הוא מטען למכשירים נוספים וגם מטענים שולחניים שמתחברים פיזית לשולחן בקצוות שלו. בנוסף, לקוחות גם יוכלו לקנות שולחנות שיש בהם משטח שהוכנס בתוך מגרעת, מה שיאפשר עיצוב יפה יותר.

"ממש כשם שלא היינו יכולים כיום לתאר את חיינו ללא המכשיר הסלולרי שלנו, בעוד שנה לא נוכל לרגע להאמין שאת המשרד או עמדת העבודה הביתית שלנו איישנו באמצעות כבלים ומטענים מסורבלים", אומרת דלית צרויה פורת, סמנכ"לית השיווק של קבוצת גלובל ישראל, המשווקת את מוצרי הריהוט של טקניון. "המשרד החכם יאובזר בכל הציוד הסלולרי החשמלי הנדרש, אולם יהיה נטול הפתעות לא נעימות כגון סוללת מחשב נייד שאוזלת או מכשיר טלפון שלא מוצאים לו מטען. השוק צועד לכיוון הזה בצעדים בטוחים ובהתלהבות רבה".

עסק לא זול

עדיין לא ברור מה יהיו מחירי הרהיטים הכוללים את משטחי ההטענה, אולם בישראל החברה מנסה בימים אלה להכניס את המטענים הסטנדרטיים שלה באמצעות מפעילות הסלולר ורשתות האלקטרוניקה. עלות המוצר החדש בארה"ב למשטח שמתאים לשלושה מכשירים עולה 309 שקל (80 דולר), כשדגם המתאים רק לאייפון, הכולל גם משטח וגם מתאם לטלפון, עולה 270 שקל (70 דולר). מדובר בעסק לא זול, בהתחשב בזה שהמטען הסטנדרטי של הטלפון מגיע בחינם עם המכשיר.