מעריצי "מטאליקה" תובעים 4 מיליון שקל ממארגני המופע בארץ

"בניגוד להתחייבויותיה לרוכשי הכרטיסים למופע, חברת 'גד אורון הפקות' שינתה את מקומות הישיבה של חלק מהצופים ללא הסכמתם, דחקה ודחסה את המתחמים היוקרתיים במופע והסתירה לחלק מהצופים את הבמה"

4 מעריצים של להקת הרוק מטאליקה הגישו היום (ד') לבית המשפט המחוזי מרכז בקשה לאישור תביעה ייצוגית בסכום של יותר מ-4 מיליון שקל נגד החברה שארגנה את המופע באצטדיון רמת-גן, "גד אורון הפקות", בטענה להתרשלות כוללת בארגון.

המעריצים - נועה שני, רמי ספקטור, גולן טופמן ואלכס פרומן - טוענים באמצעות עו"ד רם גורודיסקי כי ימים ספורים לפני המופע שינתה חברת ההפקות את סדרי הישיבה במופע על דעת עצמה, מבלי להודיע זאת לרוכשי הכרטיסים.

לטענתם, החברה הזיזה את מיקום הבמה מהאזור הדרומי של האצטדיון אל האזור המזרחי, וכתוצאה מכך בוטל המתחם היוקרתי של המופע, שכונה "מתחם הכסף", שכן לא היו מספיק מקומות באצטדיון כדי לקלוט את פליטי האזור המזרחי שבוטל, ובכך הפך המתחם לצפוף, דחוס ועמוס עד מחנק.

עוד נטען בתביעה נגד חברת ההפקות כי היא הקימה במרכז רחבת הדשא שני מגדלי מתכת אדירים למטרות סאונד ותאורה, ממש למול עיניהם של חלק נכבד מהצופים, ואלה הסתירו להם את המתרחש על הבמה.

בתביעתם מפרטים המעריצים את הנזק שנגרם לצופים לפי האזורים שבהם ישבו באצטדיון, והם מעריכים ב-200 שקל את הנזק שנגרם ל-5,000 הצופים שישבו במתחם הכסף, 13 אלף צופים שישבו באזורים המזרחי והמערבי של האצטדיון ו-3,250 צופים שמגדלי התאורה הוצבו לפניהם. בסך הכול מגיע הנזק שנגרם, לטענת התובעים, למעריצי מטאליקה ל-4.25 מיליון שקל.

"ההופעות של להקת מטאליקה בארץ אינן נפוצות בארץ, ועבור מעריצי הלהקה הן מהוות הזדמנות נדירה לחזות במופע מוזיקה אותו הם מעריכים ואוהבים", כתבו המעריצים המאוכזבים בתביעתם, והוסיפו כי בפועל, בשל רשלנות חברת ההפקה נגרמו להם "עוגמת-נפש, צער ואכזבה".‏‎‎‏