סלקום ו-my6sense משיקים אפליקציה לצריכת תוכן רלוונטי

האפליקציה מציעה שירות התאמה אישית של תכנים מערוצי התוכן של המשתמש, והיא מוצעת בממשק עברי וניתנת להורדה בחינם ■ בבסיס האפליקציה מוצעים כ-200 ערוצי מידע ישראליים פופולריים ב-15 קטגוריות תוכן

סלקום והסטארט-אפ הישראלי my6sense השיקו במשותף אפליקציית אייפון ממותגת המיועדת לסייע למשתמש להתמודד עם עומס המידע שקיים ברשת. האפליקציה מציעה שירות התאמה אישית של תכנים מערוצי התוכן של המשתמש, והיא מוצעת בממשק עברי וניתנת להורדה בחינם.

האפליקציה החדשה מאפשרת לכל משתמש אייפון לצפות בתוכן המבוסס על ההעדפות האישיות שלו, ואשר יגיע מערוצי המידע אותם הוא צורך, כגון אתרים, בלוגים, רשתות חברתיות ועוד.

בבסיס האפליקציה מוצעים כ-200 ערוצי מידע ישראליים פופולריים ב-15 קטגוריות תוכן, בהן חדשות ספורט וכלכלה, אליהם יוכלו המשתמשים להוסיף את ערוצי המידע אחריהם הם עוקבים, כגון רשתות חברתיות ובלוגים.

הטכנולוגיה של my6sense, העומדת בבסיס האפליקציה, מתיימרת להיות "החוש השישי" של המשתמש, מעין אינטואיציה דיגיטלית שמדגישה בפני המשתמש את התכנים שאמורים הכי לעניין אותו.

המערכת מתבססת על ניתוח הפעולות הפשוטות שהמשתמש מבצע בתוך האפליקציה, כגון: אלו תכנים קרא המשתמש ואלו לא, וכמה זמן קרא תוכן ספציפי, לצד פרמטרים נוספים שעשויים להעריך את מודל ההעדפות של המשתמש. ככל שזמן השימוש באפליקציה גדל, המערכת לומדת את המשתמש והתאמת התכנים נעשית רלוונטית יותר.

לדברי עדי כהן, סמנכ"ל השיווק של סלקום, "אנו גאים להשיק אפליקציה חדשנית, פרי פיתוח ישראלי, בעלת ערך מוסף רב, המאפשרת ללקוחותינו ליהנות מחוויית גלישה ייחודית. סלקום הינה המפעילה הראשונה בעולם להשיק את my6sense.

מדובר באפליקציה שתאפשר לגולשים באמצעותה לצרוך את התוכן הרלוונטי ביותר עבורם במינימום זמן". ברק חכמוב, מייסד ויו"ר my6sense, מוסיף כי "שיתוף הפעולה עם סלקום איפשר לנו להתאים את האפליקציה החדשנית לצרכן הישראלי.

בעולם צריכת המידע מתרחש שינוי דרמטי, מעולם בו גלשתי וחיפוש מידע במרחב אינסופי של דפי ווב אנו עוברים לעולם בו כל האינפורמציה בה אני מעוניין זורמת אלי דרך ערוצי המידע. על מנת לא לטבוע בים של מידע אנונימי אנו זקוקים לשירות שידרג ויתאים עבורי את המידע".

חכמוב מספר ל"גלובס" כי "בעוד כ-3 שבועות נשיק אפליקציה ממותגת גם עם הרשת החברתית-עסקית Ecademy . מלבד זאת, יש לציין כי my6sense הודיעה לאחרונה כי היא תשחרר את ה-API שלה, מהלך שיאפשר למפתחות אפליקציות לשלב את טכנולוגיה דירוג התכנים של החברה ביישומים חיצוניים.

כעת מוצעת האפליקציה בחינם וללא פרסומות, אולם חכמוב טוען כי לחברה יש מודל עסקי ברור, ומוכן רק לחשוף כי "מדובר בערוץ מסחרי נוסף שיהיה אף הוא מותאם לגולש. אני סבור שהסוג הזה של האפליקציות צריך להיות מוצע בחינם".

להורדת האפליקציה:

http://itunes.apple.com/il/app/cellcom-my6sense/id372999628?mt=8