די מדיקל מזנקת: נערכת לייצור ושיווק כמותי של מוצריה

די מדיקל מתכננת להשיק את המשאבה החד פעמית שפיתחה בחציון הראשון של שנת 2011 ■ החברה מעריכה שהסכם הייצור המתוכנן יוביל להפחתת עלות הייצור הנוכחית של המוצרים המתכלים

חברת די מדיקל , הפועלת בתחום של פיתוח, ייצור ושיווק מוצרים לטיפול במחלת הסכרת, דיווחה הבוקר (א') כי היא נערכת לייצור של המוצרים שפיתחה בכמויות מסחריות.

החברה הודיעה היום כי חברות הבנות, נילימדיקס ומדקס-סט, חתמו על מכתב כוונות מחייב עם חברת UPG (Suzhou) EPZ מסין. על פי מכתב הכוונות, הצדדים יתקשרו בהסכם מפורט לתיעוש, ייצור כמותי ואספקה של משאבת האינסולין החד-פעמית שפותחה על-ידי נילימדיקס ושל המוצרים המתכלים המיוצרים ונמכרים על -ידי החברות: סט האינפוזיה האינטגרטיבי של משאבת "עדי" הרב-פעמית וסט האינפוזיה האוניברסאלי Lighty DD.

די מדיקל מתכננת להשיק את המשאבה החד פעמית שפיתחה בחציון הראשון של שנת 2011. החברה מעריכה שהסכם הייצור המתוכנן יוביל להפחתת עלות הייצור הנוכחית של המוצרים המתכלים.

החברה הסינית הינה חברה בבעלות מלאה של United Plastics Group , מאילינוי, ארה"ב שהינה יצרנית משנה (sub-contractor) בינלאומית מובילה בתחומים שונים הכוללים את תעשיית המכשור הרפואי. ל-United Plastics Group יש 11 מפעלי ייצור בארה"ב, אירופה, מקסיקו וסין.

אפרי ארגמן, מנכ"ל חברת די מדיקל ציין כי "עד היום, ייצרה די מדיקל את מוצריה, משאבת האינסולין הרב פעמית "עדי" והמוצרים המתכלים, בפס הייצור של החברה בטירת כרמל. המשאבה החד פעמית, בשונה ממשאבת "עדי" מחייבת את החברה לייצר כמויות מאסיביות בפרקי זמן קצרים שכן על החולה להחליף את החלק המתכלה של המשאבה בכל שלושה ימים. הסכם הייצור המתוכנן יאפשר לנו לעמוד ביעדי החברה ולהתקדם צעד נוסף לקראת השקת המשאבה החד פעמית המתוכננת בחציון הראשון של שנת 2011".