נציגים מטורקיה החרימו כנס של איגוד חברות הביטוח בת"א

שני נציגי חברת הביטוח משנה הטורקית Milli Reasurans, הנמצאת בבעלות מלאה של הממשלה הטורקית, ביטלו השתתפותם ■ מדובר בחברת ביטוח המשנה היחידה מטורקיה שהיתה אמורה לקחת חלק בכנס

המתיחות המדינית עם טורקיה הגיעה גם לכנס Tel Aviv RE 2010, של איגוד חברות הביטוח בישראל. בכנס הרביעי למבטחות משנה שנערך אתמול (ג') בישראל התייצבו נציגים בכירים רבים של עשרות חברות ביטוח משנה מהעולם, ובהם נציגות מכובדת של חברות ביטוח בינלאומיות כמו מיוניק-רה, סוויס-רה, חתמים מלויד'ס, אליאנז, אוורסט, מפרה, ציריך סקור ועוד.

לווסד התקשרויות

מנגד, שני נציגי חברת הביטוח משנה הטורקית Milli Reasurans, הנמצאת בבעלות מלאה של הממשלה הטורקית, הודיעו לאחרונה על ביטול השתתפותם. מדובר בחברת ביטוח המשנה היחידה מטורקיה שהיתה אמורה לקחת חלק בכנס.

הכנס נערך בפורמט של מפגשים עסקיים בין נציגי חברות הביטוח המקומיות לבין נציגי חברות ביטוח המשנה, על מנת לווסד ולחדש התקשרויות עסקיות ביניהן. מדובר בפורמט דומה לכנסי ביטוח המשנה הבינלאומיים המובילים, הנערכים מדי שנה במונטה-קרלו ובבאדן-באדן.

אמש התקיים אירוע הפתיחה של הכנס, שנוסד בהובלת גדעון המבורגר, יו"ר איגוד חברות הביטוח, ונרשמה בו נוכחות רבה ומכובדת של מבטחי משנה. באיגוד חברות הביטוח, בניהול זאב אבן חן, ציינו בימים האחרונים ביחס לכנס כי מספר המשתתפים מחו"ל בכנס גדל השנה בכ-30% לעומת אשתקד וכי מדובר בנוכחות שיא עבור הכנס מאז הוחל לקיימו.