אטיאס: בשבוע הבא נוציא לשיווק 1,136 יחידות דיור באשקלון

שר השיכון: "נצא בשיווק בגלים גדולים ונתחיל ב-1,136 יחידות דיור, נקווה שהמחירים יהיו הגיוניים. אנחנו לא נוגעים בתכניות הבנייה ולא משנים אותן. הבנייה תהייה משולבת של בנייה גבוהה, בנייה סמי-רוויה ובנייה צמודת קרקע"

שר הבינוי והשיכון אריאל אטיאס וצוות ממשרדו וממינהל מקרקעי ישראל ביקרו היום (ב') בעיר אשקלון. הסיור בעיר התמקד במספר שכונות בעיר ובפני השר ופמלייתו הוצגו הבעיות במבני השיכונים השונים ברחובות כמו דוד רזיאל וחננאל בשכונת רמת אשכול והבניינים הישנים בשכונת שמשון.

לאחר מכן נערכה תצפית על שכונת האגמים בה מתוכננים שיווקים מאסיביים של אלפי יחידות דיור חדשות, ונשמעו הסברים על התכנון הייחודי של השכונה, ועל אופייה העתידי והצעדים המוצעים על מנת לקדם את שיווקה ובנייתה.

בפגישת עבודה וסיכום בלשכת ראש העיר הכריז אטיאס כי כבר בשבוע הבא יתפרסם שיווק גדול של 1,136 יחידות דיור בשכונת אגמים, כשיווק ראשון בשכונה המתוכננת במתחם הענק. "נצא בשיווק בגלים גדולים ונתחיל ב-1,136 יחידות דיור. נקווה שהמחירים יהיו הגיוניים. אנחנו לא נוגעים בתכניות הבנייה ולא משנים אותן. הבנייה תהייה משולבת של בנייה גבוהה, בנייה סמי-רוויה ובנייה צמודת קרקע", אמר אטיאס.

ראש העיר הביע את אמונו בשכונה החדשה וסיפר על תכניותיו ליצירת אגם במתחם. לדברי וקנין, המחירים באשקלון נמוכים ב-30-40 אחוזים מאשדוד, ראשון לציון או רחובות, ואם רוכשים רבים יוכלו לזרום לאשקלון בזכות השיווקים החדשים, זה יקל גם על לחץ הביקושים והמחירים בערים אלה.