אלישי כדיר חתם ל-3 עונות במכבי ת"א

הפורוורד של גלבוע/גליל מצטרף לשורות הצהובים שממשיכים לחזק את הסגל הישראלי ■ זו ההחתמה השנייה של המאמן דייויד בלאט, אחרי שהחזיר השבוע גם את טל בורשטיין לנוקיה ■ כדיר: "זה משהו שחולמים עליו מילדות"

עם החתמתו לפני כשבועיים כמאמן מכבי תל אביב, הצהיר דייויד בלאט כי אחת המטרות היא להחזיר את הצביון הישראלי לקבוצה. בינתיים נראה שבלאט והנהלת הקבוצה עומדים במטרה: אחרי שבתחילת השבוע החזירו את טל בורשטיין אחרי שנת גלות בפואנלברדה הספרדית, החתימה היום (ה') מכבי תל אביב את אלישי כדיר.

כדיר (22, 2.02 מ'), ששיחק בגלבוע/גליל בעונה האחרונה וזכה עמה באליפות, חתם לשלוש שנים בשורות הצהובים. כדיר נבחר לשחקן המצטיין העונה בליגת העל, ורשם ממוצעים של 14.2 נקודות ו-5.9 ריבאונדים בעונה הסדירה. את הפלייאוף הוא סיים עם 13.2 נקודות ו-6.6 ריבאונדים. כדיר שיחק בשנתיים האחרונות בגלבוע/גליל, ולפני כן רשם שלוש עונות בעירוני רמת גן.

כדיר אמר לאחר החתימה: "אני מאוד שמח שהגעתי למקום ולרגע הזה, זה משהו שחולמים עליו מילדות ופתאום זו מציאות. היתה לי עונה מדהימה בגליל ולעולם לא אשכח את הקבוצה, האוהדים, הצוות, ההנהלה ובעיקר לא אשכח את המאמן עודד קטש. אני שמח להתחיל משהו חדש וטוב במכבי ת"א, ומקווה לתרום לה רבות ולהיות חלק משמעותי מהמערך שנבנה כאן".

יו"ר מכבי תל אביב, שמעון מזרחי: "היה משא ומתן ענייני ואנחנו שמחים שהוא הסתיים בהצלחה. זו עוד החתמה ישראלית חשובה מאוד אחרי חזרתו של טל בורשטיין למדים הצהובים. אנחנו במכבי אלקטרה ת"א מאוד אוהבים לקלוט שחקנים צעירים, איכותיים ותוססים כמו אלישי, ואני בטוח שהוא ימצא אצלנו בית חם".

בעוד שמכבי תל אביב ממשיכה להתחזק, האלופה גלבוע/גליל ממשיכה לאבד את הנכסים שהובילו אותה לזכייה בתואר. כזכור, גם המאמן עודד קטש עזב את הקבוצה וחתם בהפועל ירושלים.