שווה או לא? דירת 190 מ"ר ברחוב הירקון בת"א ב-16.6 מ' ש'

הדירה - בקומה השישית של מגדל "קינג דיוויד" ■ למה כן? בגלל השכנים והים ■ למה לא? כי במחיר הזה תוכלו לקנות שלושה קוטג'ים ליד חוף הים בקיסריה

למה כן?

1. כי עם שכנים עשירים בניחוח אירופי ודיירים מאצולת הממון הישראלית - כמו התעשיין הוותיק סטף ורטהיימר והמיליארדרית שרי אריסון - מי לא ירצה לגור במגדל כזה?

2. כי זה לגור הכי קרוב לחוף הים בגבולות תל אביב הוותיקה; אף בניין לא צפוי להסתיר לך את נוף הים התיכון המרגיע, ותמיד תוכל פשוט לחצות את הכביש ולרחוץ במימיו.

3. כי בניגוד לפרויקטים החדשים שמשווקים לאורך רחוב הירקון בתל אביב אך עדיין אינם מוכנים, ב"קינג דיוויד" אפשר לרכוש דירה מושקעת, משופצת ואפילו מרוהטת ומיד לעבור אליה.

מגדל קינג דיוויד / צלם: תמר מצפי
 מגדל קינג דיוויד / צלם: תמר מצפי

למה לא?

1. בדרך כלל שוהים היהודים העשירים מחו"ל בבניין - הצמוד למלון דן תל אביב - רק בביקוריהם בארץ, ולטייקונים המקומיים יש בכלל וילות מושקעות במקומות אחרים בארץ. אוירה של בית מלון כבר אמרנו?

2. מחיר של 87 אלף שקל למ"ר הוא בין היקרים שנרשם בביצת הנדל"ן המקומית; ב-16.6 מיליון שקל ניתן לרכוש שלושה קוטג'ים בסמוך לחוף הים בקיסריה.

3. עם כל הכבוד למגדל קינג דיוויד, הוא כבר נחשב לדינוזאור. המגדל נבנה באמצע שנות ה-90 ומאז קמו לו לא מעט מתחרים, לרבות פרויקט הבאוהאוס "הירקון 96" של קרן פייר, בדיוק ממולו (עינת פז-פרנקל).