אורנג' במהלך מיתוגי מבוסס תוכן: משיקה סדרת דרמה דיגיטלית

הסדרה המכונה "Restart" תכלול 10 פרקים בני כ-3 דקות כל אחד - ותשודר בפורטל הסלולרי של החברה, באתר האינטרנט, בעמוד של אורנג' בפייסבוק ובערוץ החברה באתר YouTube שהוקם במיוחד לצורך כך

חברת אורנג' יוצאת במהלך מיתוגי מבוסס תוכן. החברה תשיק מחר (ב') סדרת דרמה דיגיטלית שתשודר במספר פלטפורמות במקביל: בפורטל הסלולרי של החברה, באתר האינטרנט, בעמוד של אורנג' בפייסבוק ובערוץ החברה באתר YouTube שהוקם במיוחד עבור תוכנית זו.

הסדרה, שתעלה מחר ותשודר במשך כשבועיים, תכלול 10 פרקים בני כ-3 דקות כל אחד. את הסדרה המכונה "Restart" יצרו ערן ב.י ונעמה שהם, ומשחקים בה מעיין וינשטוק, נעמה שנדר ורותם קינן.

עלילת הסדרה תתקדם בכל אחד מעמודי הפייסבוק של גיבורי הסדרה, לצד הפרקים המצולמים, כאשר הגולשים בפייסבוק יוכלו להשתתף בעלילה עצמה ולקחת בה חלק. זאת באמצעות אפליקציית פייסבוק שתאפשר לגולשים להוסיף פרשנות משלהם למערכות היחסים ולסצינות השונות בסדרה ולהעלות תכנים רלוונטיים. אלה יופיעו בעמוד של אורנג' ובזרם ההודעות האישי של המשתמש.

הקטעים שייצרו הגולשים יעלו לאוויר, והגולשים יוכלו לדרג אותם באמצעות כפתור Like. הקטעים שיזכו למספר ה"לייקים" הגבוה ביותר יועברו לוועדת שיפוט של אורנג', שתבחר את הקטע הזוכה ותזכה אותו בחופשה זוגית. את האפליקציה פיתחה חברת v4x.

לדברי יעקב קדמי, מנהל חטיבת השיווק, התוכן ומנועי הצמיחה באורנג',"אורנג' מציגה לראשונה בישראל סדרת אונליין בקונספט חדשני. 'Restart' מייצגת את השלב המתקדם באבולוציה המתרחשת בשנים האחרונות בעולם הדיגיטלי, באמצעות שילוב פלטפורמות ובחוויה חדשנית ללקוח, ההופכת אותו מצופה פסיבי לצופה מעורב ואמוציונלי".