אחרי 5 שנות שתיקה: תדיראן חוזרת לפרסם את תחום המזגנים

‎תשקיע 10 מיליון שקל בקמפיין למזגנים מתוצרתה, באמצעות מקאן-אריקסון ■ הקמפיין נועד למצב את מזגני תדיראן כמובילים מבחינה טכנולוגית, וזאת כדי לייצר להם יתרון תחרותי מול מזגני אלקטרה וטורנדו

אחרי 5 שנות שתיקה פרסומית, חברת תדיראן חוזרת לפרסם את תחום המזגנים. ל"גלובס" נודע כי החברה השקיעה כ-10 מיליון שקל בקמפיין באמצעות משרד הפרסום מקאן-אריקסון.

ההחלטה לחזור לפרסם נעשתה אחרי שלפני כשנה קנה איש העסקים משה ממרוד, מבעלי חברת קריסטל, את תדיראן, ולפני כ-3 חודשים מינה את בינה רזינובסקי כמנכ"לית.

הקמפיין, שצולם במדבר סהרה, נועד למצב את מזגני תדיראן כמובילים מבחינה טכנולוגית, וזאת כדי לייצר להם יתרון תחרותי מול מזגני אלקטרה ומזגני טורנדו.

שתי החברות המתחרות מרבות לפרסם בטלוויזיה בהיקפים גדולים, וכדי שתדיראן תוכל להיות שחקן משמעותי מולן - עליה להצטרף ל"חגיגת הפרסום".