אמיר רפפורט ישקיע בתשלובת אלוני ומתמנה למנכ"ל החברה

רפפורט: "אלוני תחזור למקומה הטבעי - הובלת שוק הקרמיקה, האבן והכלים סניטריים" ■ יו"ר אלוני ומנכ"ל אינרום תעשיות, אלדד בן- משה: "אמיר מביא עימו מחוייבות של בעל מניות, עומק אסטרטגי ויכולות"

קבוצת אינרום תעשיות הודיעה בסוף השבוע על כניסתו של אמיר רפפורט כשותף בחברה הבת תשלובת אלוני. רפפורט ימונה למנכ"ל החברה ויחליף את דודי מנטין, אשר כיהן כמנכ"ל אלוני בשלוש השנים האחרונות. דווח כי רפפורט סיכם על רכישה של 20% מהון המניות של אלוני. לא נימסר השווי לפיו בוצעה העסקה.

לדברי רפפורט, תשלובת אלוני, תחת ניהולו תחזור למקומה הראוי כחברה המובילה בתחומה בישראל. משימה מאתגרת זו, לדבריו, מחייבת עבודה קשה, תוך שיתוף פעולה הדוק בכל מעגלי החברה בכלל ועם צוות המנהלים והעובדים בפרט. רפפורט ניהל במשך למעלה מעשור את חברת נגב קרמיקה, המהווה את המתחרה העיקרית של אלוני.

לדברי אלדד בן- משה, מנכ"ל אינרום תעשיות ויו"ר אלוני, הידע והניסיון של רפפורט כמו גם יכולותיו הניהוליות ומחויבותו כבעל מניות, יחד עם התמורות שחלו באלוני בשנים האחרונות, ישמשו כמנוף להמשך התפתחותה וקידומה של אלוני ויאפשרו לה לממש את היעדים האסטרטגיים שהצבנו לה.