עידו תדמור יוביל את פעילות הקיץ של רשת סופר-פארם

‎המהלך, בהשקעה של 12 מיליון שקל, יכלול תחרות ריקודים ארצית תחת הכותרת "‏Summer Sale 2010‎‏" ופעילויות נוספות בסימן הגנה מהשמש

תחרות ריקודים ארצית בהובלתו של הרקדן והכוריאוגרף עידו תדמור, תעמוד במרכז פעילותה השיווקית של רשת סופר-פארם לקיץ.

הפעילות, תחת הכותרת "2010 Summer Sale", תכלול מגוון פעילויות נוספות בסימן ההגנה מפני השמש, בהשקעה כוללת של 12 מיליון שקל.

בין היתר תציע הרשת מגוון מבצעים, משחק מחשב "חכם בשמש", עשרות חופשות קיץ ברשת מלונות פתאל, התרמה למען האגודה למלחמה בסרטן והגרלת מכונית לשנה בין העובדים.

מגוון הפעילויות, שיחלו ב-24 ביוני ויימשכו עד ה21 ביולי, יעשו בערוצי תקשורת רבים שיעניקו למותג סופר-פארם חשיפה רחבה.

"אנחנו עושים קפיצת מדרגה משמעותית מבחינת חיזוק הקשר עם הלקוחות ועם העובדים של סופר-פארם. החלטנו לחבר בין הכיף של תקופת הקיץ לעולם הבריאות, הנמצא בליבת הפעילות של סופר-פארם. לכן כל הפעילויות נוגעות להגנה מפני השמש והפרסים הרבים שיחולקו הם בעיקר חופשות", אומר המשנה למנכ"ל סופר-פארם, ניצן לביא.

במסגרת תחרות הריקודים, הנערכת בשיתוף עם ערוץ 24, יוזמנו לקוחות לחבר ריקוד לצלילי מנגינת "Summer Sale" המלווה מדי שנה את מבצעי הקיץ של הרשת.

הלקוחות יתבקשו להעלות את הריקוד בדף הפייסבוק, כאשר מדי שבוע 3 היוצרים שיצברו את מספר ה"לייקים" הגדול ביותר, יתארחו באולפן של ערוץ 24 בתוכנית "יפה לך" בהנחייתן של מיכל אמדורסקי, אורנה דץ ושרון חזיז.

במסגרת זו תעניק הרשת לזוכים השבועיים משקפי שמש של המותג פורטופינו. הזוכים בגמר התחרות יזכו בחופשות.