קבוצת נווה שוסטר מקימה קאנטרי קלאב בגבעתיים בכ-60 מיליון שקל

קאנטרי "המגדל בפארק", סמוך לפרויקט מגורי היוקרה אותו היא בונה בעיר, ישתרע על פני 28 קומות ויכלול 140 יחידות דיור, מתוכן 14 דירות לופט ופנטהאוזים

קבוצת נווה שוסטר, בבעלות דליה שוסטר, החלה בבנייתו של קאנטרי קלאב בגבעתיים סמוך לפרויקט מגורי היוקרה אותו היא בונה בעיר, "המגדל בפארק". עלות הקמת הקאנטרי מוערכת בכ-60 מיליון שקל.

הקאנטרי, שאת עבודות בנייתו מבצעת חברת אלקטרה נדל"ן, מוקם על מגרש בשטח 13 דונם. המבנה יכלול 5,000 מ"ר בנוי כולל חדרי אימון שונים וחמש בריכות.

אדריכל גיורא רוטמן, שתכנן את פרויקט המגורים של הקבוצה, אחראי גם על תכנון הקאנטרי. לטענת הקבוצה, הקאנטרי יהיה פתוח לכלל האכולוסייה ולא רק לדיירי פרויקט המגורים.

לדברי דליה שוסטר, יו"ר הקבוצה, "הקאנטרי הוא דוגמא נוספת לרמת החיים המיוחדת של שכונת שטח 9 אשר הינה אחת השכונות הטובות ביותר בגוש דן וכוללת קאנטרי, קניון (קניון גבעתיים) ופארק מתחת לבית, מבלי לחצות שום כביש. כל אלה, מסבירים מדוע העיר גבעתיים הוכתרה לאחרונה על ידי הלשכה המרכזית לסטטיסטיקה כעיר היקרה בישראל. באזור מתגוררות משפחות רבות עבורן יהווה הקאנטרי אזור פעילות ספורט, פנאי וחוגים לכל המשפחה".

"מגדל בפארק" ישתרע על פני 28 קומות ויכלול 140 יחידות דיור, מתוכן 14 דירות לופט ופנטהאוזים.

הקאנטרי בגבעתיים ע
 הקאנטרי בגבעתיים ע