ארה"ב: הפגנת תמיכה בשייטת 13 של "נוצרים אוהבי ישראל"

מארגני ההפגנה מחרתיים יחלקו למשתתפים סטיקר עם הכיתוב "כולנו שייטת 13" ■ בהפגנה ישתתף גם מוסאב חסן יוסף, בנו של מפקד החמאס ברמאללה

"כולנו שייטת 13". זהו הסטיקר שיחולק למשתתפי הפגנת התמיכה שמארגנים אלפי "נוצרים אוהבי ישראל" בפילדלפיה מחרתיים (ו'), בעקבות אירועי המשט לעזה.

הפגנת התמיכה בישראל תתקיים במסגרת ועידת "אפיסנטר 2010" בראשות ג'ואל רוזנברג, כאשר במסגרת הוועידה יתקיימו פאנלים שונים בנושאים שעל סדר היום הציבורי כגון המשט לעזה, יחסי הממשלות בארה"ב וישראל, מעמדה הבינלאומי של ישראל ועוד.הוועידה מתקיימת מידי שנה ומשמשת ככינוס המרכזי השנתי של נוצרים אוהבי ישראל ברחבי העולם.

בוועידה ישתתפו דמויות מוכרות כדוגמת המשנה לראש הממשלה השר משה בוגי יעלון, אך גם אנשים כמו מוסאב חסן יוסף, בנו של מפקד החמאס ברמאללה שנעצר על ידי השב"כ ולאחר מכן הפך לאיש שלום ואחד מהמבקרים הבולטים של פעילות החמאס.

הוועידה מאורגנת על ידי ג'ואל רוזנברג, פסטור נוצרי אוונגליסט, מייסד "קרן ישוע" התומכת בחברה בישראל. רוזנברג הוא תומך נלהב של ישראל ובין היתר ארגן את הוועידה ב-2008 בבנייני האומה בירושלים והביא עימו אלפי נוצרים אוהבי ישראל. את הוועידה בשנה הבאה מתכנן רוזנברג לקיים שוב בירושלים.