קוקה-קולה מקיימת גם השנה את פעילות כפר הנופש לבני-נוער, והפעם עם דגש על הדיגיטל. אירועי "קוקה-קולה וילאג'", הכוללים הופעות, מתחמים ייחודיים והפעלות חברתיות, יכללו השנה גם שיתוף-פעולה ייחודי בין קוקה-קולה לבין הרשת החברתית פייסבוק.
במסגרת שיתוף -פעולה יחולקו לבני-הנוער צמידים, שבהם מותקנים משדרי RFID (טכנולוגיה לתיוג אלחוטי באמצעות גלי רדיו). המשדרים הללו יאפשרו לבני-הנוער לעדכן את פרופיל הפייסבוק שלהם ישירות ובזמן אמת, מכל מקום שבו הם נמצאים, ללא תלות בחיבור לאינטרנט.
בני-הנוער יוכלו לחבר את המשדרים לכל אחת מ-40 התחנות שיפוזרו במתחמי הפעילות ולעשות" Like" לפעילות מסוימת - פעולה שתתעדכן מיידית בפרופיל האישי שלהם. בנוסף, במתחם הכפר יסתובבו צלמים שיתעדו את המתרחש בכל רגע, ובני-הנוער יוכלו להשתמש במשדרים האישיים כדי לתייג את עצמם בתמונות מיד לאחר שצולמו, והן יעלו לפרופיל האישי שלהם.
קוקה-קולה תשקיע בכפר הנוער 10 מיליון שקל. הפעילות תחל ב-14 ביולי ותתקיים בלב השרון, בסמוך לתל-יצחק.
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.