דוח אמון
2019
הנקראות ביותר

כפר הנוער של קוקה-קולה יתקיים השנה בשיתוף פייסבוק

לבני-הנוער בכפר יחולקו צמידים עם משדרי RFID, שבאמצעותם יוכלו לעדכן את פרופיל הפייסבוק שלהם בזמן אמת

קוקה-קולה מקיימת גם השנה את פעילות כפר הנופש לבני-נוער, והפעם עם דגש על הדיגיטל. אירועי "קוקה-קולה וילאג'", הכוללים הופעות, מתחמים ייחודיים והפעלות חברתיות, יכללו השנה גם שיתוף-פעולה ייחודי בין קוקה-קולה לבין הרשת החברתית פייסבוק.

במסגרת שיתוף -פעולה יחולקו לבני-הנוער צמידים, שבהם מותקנים משדרי RFID (טכנולוגיה לתיוג אלחוטי באמצעות גלי רדיו). המשדרים הללו יאפשרו לבני-הנוער לעדכן את פרופיל הפייסבוק שלהם ישירות ובזמן אמת, מכל מקום שבו הם נמצאים, ללא תלות בחיבור לאינטרנט.

בני-הנוער יוכלו לחבר את המשדרים לכל אחת מ-40 התחנות שיפוזרו במתחמי הפעילות ולעשות" Like" לפעילות מסוימת - פעולה שתתעדכן מיידית בפרופיל האישי שלהם. בנוסף, במתחם הכפר יסתובבו צלמים שיתעדו את המתרחש בכל רגע, ובני-הנוער יוכלו להשתמש במשדרים האישיים כדי לתייג את עצמם בתמונות מיד לאחר שצולמו, והן יעלו לפרופיל האישי שלהם.

קוקה-קולה תשקיע בכפר הנוער 10 מיליון שקל. הפעילות תחל ב-14 ביולי ותתקיים בלב השרון, בסמוך לתל-יצחק.

רוצה להשאר מעודכן/ת בנושא נתח שוק וצרכנות?
נושאים נוספים בהם תוכל/י להתעדכן
הסיפורים הגדולים של היום
נדל"ן
גלובס טק
נתוני מסחר
שוק ההון
דין וחשבון
הסיפורים הגדולים של השבוע
מטבעות דיגיטליים
✓ הרישום בוצע בהצלחה!
עקבו אחרינו ברשתות