המתיחות בין סלקום לכחלון מחריפה: חברת הסלולר ננזפה

זאת לאחר שביקשה להיפגש עם חברת הייעוץ הבינלאומית NERA ■ המשרד רואה במעשה כניסיון להתערבות באמצע הליך שימוע ■ סלקום טוענת כי רצתה את הסכמת המשרד לפגישה

חברת סלקום , בניהולו של עמוס שפירא, פנתה למשרד התקשורתוביקשה להיפגש עם חברת הייעוץ הבינלאומית NERA, שהכינה את עבודת המחקר על תעריפי קישורי הגומלין בסלולר והמליצה להפחיתם לרמה של 4.14 אג'. המכתב של סלקום נשלח במקביל גם לחברת NERA, מה שגרם למשרד התקשורת לראות מעשה זה כחמור, וכניסיון להתערב בעבודתה של החברה באמצע תהליך שימוע. המשרד טוען כי חברת סלקום ניסתה לפנות ל-NERA עוד בטרם פנתה למשרד, אך סלקום מצדה מכחישה את הדברים בתוקף.

סלקום הציגה את טענותיה כלפי עבודתה של NERA, ולכן החליטה לבקש להתדיין עמה. סלקום טוענת שלא ניסתה בשום פנים ואופן לעקוף את המשרד אלא רצתה לקבל את הסכמתו לפגישה.

משרד התקשורת מציג גרסה שונה: שחברת סלקום פנתה ל-NERA באמצעות באי כוחה, והודיעה לה שהיא רוצה להיפגש עמה, בטרם נעשתה הפנייה למשרד התקשורת.

במכתב התגובה של המשרד לבקשתה של סלקום להיפגש עם NERA, נטען כי הוא רואה בחומרה את הניסיון של סלקום להיפגש ישירות או בעקיפין עם NERA, וכן הוא הבהיר שהוא מתנגד לכך. בנוסף ביקש המשרד להימנע מניסיונות כאלה בעתיד, משום שהוא ממילא מעניק לכל חברה את ההזדמנות להיפגש עם NERA במסגרת השימוע בעל פה שהוא עורך ב-7 ביולי.