וואלה וניקלודיאון ישראל השיקו אתר וידיאו לילדים בכחצי מיליון דולר

אתר הווידיאו החדש, שיוצע לצפייה בחינם, כולל את מגוון תכני ערוץ ניקלודיאון הבינלאומיים כגון "בוב ספוג" ו"מגלים עם דורה" ■ ספריית הווידיאו באתר תכלול מאות פרקים של סדרות רכש מובילות, מדובבות ומתורגמות

ערוץ ניקלודיאון ישראל מבית ענני תקשורת ופורטל וואלה השיקו היום (ה') אתר וידיאו חדש לילדים, הכולל את מגוון תכני ערוץ ניקלודיאון הבינלאומיים, כגון "בוב ספוג" ו"מגלים עם דורה".

הערוץ יוצע לצפייה בחינם, והיקף ההשקעה המדווחת בפרויקט עומד על כחצי מיליון דולר.

ספריית הווידיאו באתר תכלול מאות פרקים של סדרות רכש מובילות, מדובבות ומתורגמות. באתר יוצעו גם תכני אינטרנט משלימים, כגון הצצות לפרקים, מאחורי הקלעים, גלריית תמונות, משחקים, שומרי מסך וכו', כאשר ההסכם כולל גם רישיון ליצירת משחקי מחשב ממותגים.

אורלי אטלס-כץ, מנהלת מותגי ויאקום בענני תקשורת, מסרה כי "לחברת ויאקום ולערוץ ניקלודיאון הבינלאומי יש אסטרטגיה מותגית המאפשרת לצרכן לפגוש את מותגיה בכל המדיות, ומהיום ניתן לפגוש את כוכבי ניקלודיאון בכל מקום".

יהורם דילמאני, סמנכ"ל תוכן בוואלה, הוסיף: "אנחנו שמחים לקבל לחיק משפחת וואלה את בוב ספוג, הפינגווינים, דורה ושאר חבורת ניקלודיאון - בתזמון מושלם עם החופש הגדול. נמשיך להשקיע ולהביא לגולשינו את היצע תכני הווידיאו הגדול והטוב ביותר".