טירוף המונדיאל: 874 אלף צופים למשחק הולנד-אורוגוואי

ערוץ 1 חגג אמש רייטינג ממוצע של 28.5% להתמודדות במסגרת חצי גמר הגביע העולמי, שהפכה לנצפית ביותר בטורניר הנוכחי ■ נתוני הצפייה ב"פיק" הסתכמו ב-32.4%

משחק חצי גמר המונדיאל אתמול (ג'), בין נבחרות הולנד ואורוגוואי (2-3), הביא לערוץ 1 רייטינג ממוצע של 28.5% בקרב משקי-בית יהודיים.

רשות השידור חוגגת בכך את המשחק הנצפה ביותר בגביע העולמי הנוכחי, כאשר היא עוקפת גם את המשחקים הכי נצפים ששודרו על-ידי זכיינית ערוץ 2 רשת, ברזיל-צ'ילה (שמינית הגמר, 27%) וספרד-פורטוגל (שמינית הגמר, 25.8%).

ב"פיק" הצפייה במשחק אמש נרשם רייטינג של 32.4%. כ-874 אלף אנשים בסך-הכול ראו את ההתמודדות - ויש לזכור כי נתונים אלה אינם כוללים את המחוברים הרבים לשירותי ה-HD ואת הצופים בפאבים ומקומות בילוי שונים ברחבי הארץ.

כזכור, בערוץ 10 החליטו שלא לשבץ אתמול את "הישרדות אולסטארס" מול משחק חצי גמר המונדיאל, מחשש לבריחת צופים. גם התוכנית הצפויה ליום ראשון הקרוב נדחתה בעקבות גמר הגביע העולמי שייערך באותו ערב.

בנוסף, זכיינית ערוץ 2 קשת לא תשדר הערב (ד') את "כוכב נולד" במתכונתו הרגילה, במקביל למשחק חצי גמר המונדיאל בין ספרד לגרמניה שיועבר בערוץ 1. במקום זאת תשדר קשת תוכנית שתסקור את התקדמות העונה של "כוכב נולד" עד כה.

נתוני צפייה נוספים מאתמול: ערוץ 2 - חדשות 18.3%; "קצרים" 19.9% ■ ערוץ 10 - "לתפארת מדינת ישראל" 6.2; חדשות 8.6; גיא פינס 6.5%.