הבוס החדש של דודו אוואט: רפאל נדאל

הטניסאי המדורג מספר 1 בעולם קנה אחוזי בעלות במאיורקה ■ השוער הישראלי סיכם על הארכת חוזהו במועדון הספרדי עד תום עונת 2012/13

רפאל נדאל, הטניסאי המדורג מספר 1 בעולם, קנה אחוזי בעלות בקבוצת הכדורגל הספרדית מאיורקה. "אני גאה להיות חלק בפרויקט החדש הזה. אעזור לקבוצה בכל צורה שאוכל", אמר השחקן שזכה בשבוע שעבר בטורניר ווימבלדון.

נדאל, שאוהד דווקא את ריאל מדריד, הוסיף: "אני מאד שמח שמיכאל לאודרופ יאמן את המועדון". אגב, עוזרו של המאמן הדני החדש של הקבוצה יהיה מיגל אנחל נדאל - שחקנה לשעבר של ברצלונה ודודו של רפאל נדאל.

לא פורסם כמה כסף השקיע נדאל בקבוצה, אבל ברור שלא מדובר בסכומי עתק. מאיורקה נמצאת כרגע בהליך של כינוס נכסים, בעקבות חובות של כ-85 מיליון אירו. לאחרונה היא נרכשה על-ידי קבוצת משקיעים הכוללת את לורנס סרה פרר, מאמנה לשעבר.

בתוך כך, סיכם דודו אוואט על הארכת חוזהו במועדון. השוער הישראלי בן ה-32, שהיה מועמד לעזוב לווסט ברומיץ' האנגלית, ימשיך בקבוצה עד תום עונת 2012/13. אוואט הגיע לליגה הספרדית בשנת 2003, אז עבר ממכבי חיפה לראסינג סנטאנדר. בהמשך הוא שיחק גם בלה קורוניה, ובינואר 2009 עבר למאיורקה.