בגידות? טייגר וודס עדיין המותג מס' 1

הגולפאי הכניס 105 מיליון דולר בשנה שהסתיימה ביוני 2010, ומדורג ראשון ברשימת הספורטאים החזקים בעולם של "פורבס"; עוד ברשימה: ג'ורדן, בקהאם, שראפובה ומייוודר

המותג טייגר וודס ספג בחורף הקודם מכה קשה ביותר בעקבות פרשת הבגידות של הגולפאי, אבל גם הסיפור הזה לא הצליח להוריד את האמריקני מראש רשימת הספורטאים החזקים ביותר בעולם של "פורבס". הדירוג כולל את המותגים החזקים ביותר, ולא בהכרח אלו שרשמו את ההכנסה הכספית הגבוהה ביותר בשנה האחרונה.

ברשימת 100 הסלבריטאים החזקים בעולם (מדרגת את המותגים החזקים ביותר) מוביל וודס את רשימת הספורטאים, עם הכנסה של 105 מיליון דולר. מדובר על ההכנסות בין יוני 2009 ליוני 2010. אחריו מדורג, מבחינת הכנסה כספית, המתאגרף פלויד מייוודר, עם הכנסה של 65 מיליון דולר, משני קרבות בלבד אותם ערך במהלך השנה.

מייקל ג'ורדן, שפרש מכדורסל לפני שבע שנים ורכש את הבעלות על קבוצת ה-NBA שארלוט בובקאטס, עדיין נחשב לאחד ממותגי הספורט החזקים בעולם, והוא מדורג במקום השלישי עם הכנסה של 55 מיליון דולר.

בסך הכל התברגו ל"רשימת ה-100" 18 ספורטאים - יותר מכל קטגוריה אחת. רשימת הספורטאים כוללת ארבע נשים בלבד - הטניסאיות מריה שראפובה (25 מיליון דולר הכנסה), סרינה וויליאמס (20 מיליון), ונוס וויליאמס (15.5 מיליון) ונהגת המרוצים דניקה פטריק (12 מיליון).

לרשימה נכנסו שני כדורגלנים בלבד - דייויד בקהאם עם הכנסה של 44 מיליון דולר, וכריסטיאנו רונאלדו עם 36 מיליון דולר.

ספורטאים מכניסים של פורבס
 ספורטאים מכניסים של פורבס