פנסוניק מוסיפה פיצ'רים למצלמות: משיקה אפליקציית GPS

אפליקציית ה-GPS מאפשרת להציג על-גבי המצלמה את שם העיר והאזור בהם צולמה התמונה

יצרניות המצלמות מנסות כל הזמן להוסיף פיצ'רים נוספים למצלמות שלהן, בשביל שאלו יצליחו להתחרות בשלל התכונות הקיימות במצלמות הסלולריות. פנסוניק משיקה בימים אלו בארץ את ה-TZ10 תחת מותג ה-LUMIX שלה, הכוללת בתוכה התקן GPS פנימי.

אפליקציית ה-GPS מאפשרת להציג על-גבי המצלמה את שם העיר והאזור בהם צולמה התמונה. התמונות והסרטים עם נתוני המיקום שלהם ממוינים אוטומטית בתיקיה בסדר אלפביתי בתוך המצלמה לצורך גישה מהירה. בנוסף לכך, שעון המצלמה מכוון אוטומטית לפי אזור הזמן בו נמצאים.

עוד מסוגלת ה-TZ10 לזכור פרצופים מתמונות שצולמו קודם לכן ולתת להם עדיפות בכל הקשור בכיוון המיקוד והחשיפה ובהתאמת הניגוד והצבע. בנוסף, במהלך שמירת פרצוף בזיכרון המצלמה, קיימת האפשרות לשייך אותו לשם ולגיל כאשר מדובר בתינוקות בני פחות מ-3 שנים, המצלמה תעבור אוטומטית לתוכנית צילום תינוקות בכל פעם שהיא תזהה את פרצופו של אותו תינוק - מצב זה מאפשר למצלמה להיות רגישה יותר לתנודות.

ה-TZ10 מגיעה ברזולוציה של 12.1 מגה פיקסל, מסך LCD בגודל 3 אינץ', זום אופטי כפול 12 וגם צילום באיכות HD - 720p. המחיר של ה-TZ-10 הוא 1,900 שקל, כולל 3 שנים אחריות של יורוקום.