משקיעים בעצמם: שחקן מעו"ף מארגן לחבריו חופשה מוזלת

האתר החליט לשתף פעולה עם 17,000 החברים הרשומים בו ומארגן בעבורם חופשה מוזלת, תוך ניצול כוחו הקולקטיבי מול חברות התיירות והתעופה ■ ההנחות עליהן מדובר נעות בין 25%-30%"

אתר שחקן מעו"ף, שנודע בשנה האחרונה כאתר בו פועל פורום המייעץ למשתתפיו בענייני השקעות ובורסה, החליט לשתף פעולה עם 17,000 החברים הרשומים בו והוא מארגן בעבורם חופשה מוזלת, כאשר הוא מנצל את כוחו הקולקטיבי מול חברות התיירות והתעופה וזוכה להנחות מפליגות.

בכך מעבירה הנהלת האתר מסר ברור: "חשוב לנו שחברי האתר לא רק ייהנו מקיומו מפן הווירטואלי, אלה גם יכירו וישוחחו על ענייני הבורסה באווירה של נופש. בהיותינו קולקטיב גדול, בידינו הכוח והיכולת להתמודד על הצד הטוב ביותר עם התארגנות בסדר גודל כזה". נציין כי חברי הפורום באתר שחקן מעו"ף הם ברובם גברים בני 35-40 הנוהגים לסחור באופן רציף בבורסה, כאשר רבים מהם הם מנהלי תיקים, סוחרים, ויועצי השקעות.

עדיין לא ברור האם החופשה תתקיים בארץ או בחו"ל. אך מנהל השיווק של האתר, לירן מורנו אמר ל"גלובס" כי "עד כה הביעו כ-30 מחברי הפורום עניין בהשתתפות בחופשה שכזו, ואליהם יצטרפו באותם התנאים גם בנות הזוג והילדים. כל חברי האתר מוזמנים לקחת חלק בקבוצה המתארגנת. כעת מצויה הנהלת האתר, המגבה את ההתארגנות של החברים בפורום, במו"מ עם ספקי תעופה ותיירות ובוחנת אופציה של חופשה בת 4 ימים באמצע השבוע במהלך חודש אוגוסט במלון בדרגת 5 כוכבים משודרג לחצי פנסיון ביוון או באילת, כאשר ההנחות עליהן מדובר נעות בין 25%-30%".