סמסונג C7000 - טלוויזיית תלת-ממד מצוינת

ניתן לצפות בתוכן תלת-ממד שמשודר כך במקור, או בלחיצת כפתור להפוך כל תוכן המשודר בטלוויזיה לתלת-ממד ■ בשורה התחתונה: מדובר במסך LED מוצלח, שגרם לנו להאמין שיש טעם לתלת-ממד בסלון בבית

מספר בודד של יצרניות השיקו בארץ טלוויזיות התומכות בתלת-ממד. סמסונג הייתה בין הראשונות.

* תלת-ממד: יש שתי אפשרויות - הראשונה היא צפייה בתוכן תלת-ממד שמשודר כך במקור, למשל, משחקי פלייסטיישן 3 או סרטי בלו-ריי. סמסונג כוללת בערכה של המסך גם כונן בלו-ריי תומך תלת-ממד מדגם C6900. היא גם מצרפת עותק בלו-ריי בתלת-ממד של 'מפלצות נגד חייזרים' ושני זוגות משקפיים הפועלים על סוללות. איכות התלת-ממד הפתיעה לטובה, התמונה הייתה נקייה, העצמים על המסך נעו בצורה יחסית חלקה והתחושה הייתה של עומק משמעותי לתמונה. כך גם כששיחקנו במשחקים בפלייסטיישן 3.

מלבד צפייה בתוכן שנוצר לתלת-ממד, סמסונג מציעה בדגם הזה בלחיצת כפתור להפוך כל תוכן המשודר בטלוויזיה לתלת-ממד. התוצאה במקרה הזה הייתה קצת פחות מרשימה, מכיוון שהעומק של הדמויות לא היה מספיק חזק ואת ההבדל האמיתי היה ניתן להרגיש רק בטקסטים. המסקנה: בהמרה מדו-ממד מדובר בעיקר בגימיק.

סמסונג - C7000
 סמסונג - C7000

* משקפיים: נוחים לשימוש ומתלבשים בצורה טובה על משקפי ראייה. כמו כן, הם עובדים על סוללות אותן תצטרכו להחליף כל תקופה מסוימת. המשקפיים הנוספים נטענים באמצעות שקע USB הנמצא במסך.

* עיצוב: מלבד תלת-ממד, ה-C7000 היא טלוויזיה מרשימה במיוחד. היא מגיעה בעובי של 2.65 ס"מ, בהתאם לקו העיצובי של דגמים אחרים של החברה. להשלמת החוויה, הרגל של הטלוויזיה מגיעה בצבע כסוף מבריק ושלט רחוק תואם עם תאורה אחורית, שסוגר את האווירה היוקרתית.

* תמונה וסאונד: הדגם פועל בטכנולוגיית LED והוא מספק צבעים חדים ומבריקים. התוצאות היו טובות במיוחד בסרטי HD, והן גם הפתיעו אותנו לטובה בשידורים רגילים, כאשר המעבד של המסך הצליח לדאוג לתמונה יחסית נקייה, אפילו בממיר המג'יק של הוט. הבעיה היחידה במסך היא שבאזור המסגרת כאשר צופים בתמונה חשוכה מאוד, ניתן היה לראות קצת בוהק לבן בצדדים. מבחינת סאונד, יחסית למסך כל-כך דק, הסאונד היה יותר מסביר.

* חיבורים: יש 4 כניסות HDMI וגם 2 כניסות USB ועוד 2 כניסות RCA וכניסת אחת של קומפוננט. לצערנו אין כאן כניסת סקארט.

* בשורה התחתונה: מדובר במסך LED מוצלח, שגרם לנו להאמין שיש טעם לתלת-ממד בסלון בבית.

* מחיר למסך בגודל 46 אינץ': 18,500 שקל.

* ציון: 9.