הערכה: גילת ישמש כראש ועדת הטלוויזיה של רשות השידור

יו"ר רשות השידור החדש, ד"ר אמיר גילת, צפוי למנות תחתיו אדם שיוביל את הפיקוח על ביצוע הרפורמה ברשות

יו"ר רשות השידור החדש, ד"ר אמיר גילת, צפוי להתמקד במיוחד בנושא התוכן, ועל-פי ההערכה הוא צפוי לבקש לעצמו את תפקיד ראש ועדת הטלוויזיה של הרשות.

בישיבה ראשונה של ועדת הטלוויזיה הנוכחית שבה השתתף אתמול (ב') שיבח גילת את העשייה של הרשות בתחום התוכן, אך הדגיש כי יש להשקיע יותר בתחום זה. ככל הנראה, גילת ימנה אדם אחר תחתיו, שיוביל את הפיקוח על ביצוע הרפורמה ברשות.

בישיבה, שבה השתתף גם מנכ"ל רשות השידור מוטי שקלאר ולצדו בכירים בהנהלת רשות השידור, אמר גילת כי בכוונתו "לפעול לשיפור תדמיתה של הרשות בקרב הציבור, תוך שינוי ושיפור התרבות הארגונית ברשות השידור".

עוד הוסיף גילת ושיבח את מנכ"ל הרשות ומנהלי הטלוויזיה ועובדיה "על השידורים הנפלאים בתקופת המונדיאל".

הוועדה קראה בתום ישיבתה ליו"ר החדש, למנכ"ל, להנהלה ולמנהלי הטלוויזיה לפעול מיד בממשלה ובכנסת לקבלת תקציב ייעודי לצורך קידום היצירה המקורית ולפיתוח שידורי תרבות, בידור וסוגה עילית, הן בהפקה פנימית והן בשיתופי-פעולה עם גופים חיצוניים במגבלות חוק רשות השידור.

שקלאר בירך את היו"ר הנכנס ואיחל לו הצלחה רבה בתפקידו, וכך גם חברי ועדת הטלוויזיה ומנהלי ערוץ 1 שנכחו בישיבה. בישיבה דווח על שידורי המונדיאל והתקיים דיון על לוח שידורי הקיץ. הוועדה אישרה את לוח השידורים, תוך הסתייגויות.

מרשות השידור נמסר כי "היו"ר החדש עסוק כרגע בלימוד הנושאים הקשורים ברשות השידור".