השיחה: עודד שריג יוצא בעוד כשבועיים לטיול תרמילאים בפרו

הממונה על שוק ההון במשרד האוצר החליט להצטרף לבנו שמשתחרר מצה"ל ויוצא לטיול בדרום אמריקה, לשלושה שבועות של בונדינג

שריג עושה טרקים

אין ספק שמסדרונות משרד האוצר מספקים ריגושים רבים אך לעתים כדאי ורצוי להחליף אווירה.

פרופ' עודד שריג (55) הממונה על שוק ההון במשרד האוצר, יוצא בעוד כשבועיים לטיול תרמילאים בפרו.

פרופ' שריג החליט להצטרף לבנו שמשתחרר מצה"ל ויוצא לטיול בדרום אמריקה, לשלושה שבועות של בונדינג.

אלופה, גם ביבשה

מסתבר שמטי אלאלוף-מושונוב, ממשפחת הספנות אלאלוף, היא אלופה לא רק בים.

מטי, בתו של ג'קי אלאלוף ומנהלת תקשורת ומשאבי אנוש של הקבוצה, חזרה השבוע ממסע מספר 5 של מלכת המדבר בלפלנד שם זכתה עם צוותה במקום הראשון. אין מדובר במסע האחרון של אלאלוף - היא והצוות קיבלו פרס לרגל הזכייה: השתתפות במסע נוסף בשנה הבאה.

כצמן מדריכה

בגזית גלוב לא מסתפקים בתרומה של 100 אלף ש"ח לעמותת "גדולים מהחיים", הפועלת למען שיפור איכות חייהם ורווחתם של ילדים חולי סרטן ומשפחותיהם. השבוע התייצבו ד"ר שולמית כצמן, רעייתו של חיים כצמן, יו"ר גזית גלוב (המתגוררת במיאמי) ביחד עם בתם הצעירה עברונה (17), רוני סופר, מנכ"ל החברה ועוד 20 מעובדי המטה בתל אביב, בפארק המים שפיים, שם תיפקדו ליום אחד כמדריכי קייטנה לכמאה ילדים המתמודדים עם מחלת הסרטן.

נשיא בתחנה

מתחם התחנה בתל אביב נהנה השבוע מאורחים נכבדים. ראש עיריית תל אביב, רון חולדאי, אירח לסיור במתחם את הנשיא שמעון פרס. הסיור נפתח בחנות של מיכל נגרין בה קיבל הנשיא הדרכה מהצוות על המבנה ההיסטורי מתקופת הטמפלרים ורווה נחת מהעובדה שמיכל נגרין מייצרת את כל פריטי המותג שלה בארץ. אכן גאווה ישראלית. לאחר מכן נכנסו השניים לחנות הקונספט החדשה של AHAVA, שם הוצע לאזרח מספר אחד להתנסות בקרם אנטי אייג'ינג. ממש כמו למכור קרח לאסקימוסים.

שוורץ וגיור מארחים

מוזיאון העיצוב בחולון המה אדם השבוע. אנשי עסקים, אדריכלים, וחובבי עיצוב וסטייל הגיעו לפתיחת חנות המוזיאון של "טולמנ'ס". שוקי שוורץ, מבעלי ומנכ"ל טולמנ'ס והשותפים צביקה גיור, יורם באומן, ופרופ' יצחק סוארי קיבלו את המוזמנים שנהנו מגורמה איכותי, קוקטיילים משובחים, והתרשמו מהתערוכה המוצגת בימים אלו במוזיאון. היו: שמואל פרנקל, דב קוטלר, יגאל שרייבר, פרופ' יולי תמיר, סמי סגול, משה ופנינה אדרי, גיל אגמון, משה ואיריס שטרק, ניר בורנשטיין, יאיר גלר, גרשון פטרושקה, דני שחם, רוני ובת שבע מילוא, אילן פיבקו, מיכי סתר, אלון ואירנה ברנוביץ ועוד. באו לעודד את שוורץ שחקני העבר בכדורסל, ביניהם: מיקי ברקוביץ, מוטי ארואסטי, נדב הנפלד, דורון גמצ'י, אולסי פרי, צבי לובצקי ועוד.