"קשת תמשיך לשדר את 'ביפ' גם אם HOT לא תאריך את החוזה"

יובל נתן, מנהל ערוץ ביפ, הציג היום את לוח שידורי הערוץ לחצי השנה הקרובה ■ מדובר בלוח המבוסס על הפקות מקור, אשר הושקעו בו 4 מיליון שקל

קשת תמשיך לשדר את ערוץ ביפ, גם אם HOT תחליט שלא להאריך את החוזה מול הערוץ - כך אומר מנהל הערוץ, יובל נתן.

כפי שפורסם בראשונה ב"גלובס", בין הצדדים לא מתנהל משא-ומתן, ובכל זאת, הערוץ הציג היום (א') את לוח שידוריו לחצי השנה הקרובה. מדובר בלוח שידורים המבוסס על הפקות מקור, אשר הושקעו בו 4 מיליון שקל.

"למרות ההתנהלות המעורפלת של HOT מול ביפ בחודשים האחרונים, אנו רואים עלייה בצפייה בערוץ ,וממשיכים לעבוד בכל הכוח בכדי להמשיך במשימתנו לייצר פורמטים קומיים חדשים ולגלות כישרונות לפני ומאחורי הקלעים", אומר נתן. "קשה לי לדמיין מצב בו חברת HOT תפנה גב למאות אלפי מנויי ביפ הנהנים מהערוץ ובמשך שנים גורמים לו להיות אחד מערוצי הכבלים המצליחים ביותר, אבל גם אם כן - בקשת נחושים להמשיך את קיומו של ביפ בכל מצב".

מערוץ ביפ נמסר כי "למרות שחברת HOT טרם חתמה על הסכם עם חברת קשת לגבי המשך שידור ערוץ ביפ על גבי הפלטפורמה שלה, ביפ ממשיכים לעבוד כרגיל. מחצית השנייה של 2010 תהיה העשירה ביותר שהעמיד הערוץ מאז הקמתו".

תוכניות בקנה

ב-2010, השנה העשירית לקיומו, העלה ערוץ ביפ 10 תוכניות חדשות, ועד לסוף השנה יתווספו ללוח עוד 10 תוכניות מקור חדשות.

בין התוכניות שיעלו: תוכנית יומית בהגשתו של עידו רוזנבלום, בה הוא מסכם את אירועי היום יחד עם משתתפים נוספים בזווית אישית וקומית.

כמו כן תעלה תוכנית בהגשתו של אלי פיניש, בה הוא לובש דמותו של מחזיר בתשובה בסגנון ערוץ ההידברות, המסביר לשומעיו את סודות התורה והחיים. הסדרה תהיה מורכבת מפרקים קצרים, אשר בכל אחד מהם תהיה הרצאה של המחזיר בתשובה הכריזמטי על עניינים שברומו של עולם. את הסדרה פיתח ויצר אלי פיניש ביחד עם האחים ארז ותומר אבירם (כותבי "הסרט הערבי" ב"ארץ נהדרת").

"משתגידי" היא תכנית צעירות חדשה בהגשתן של דניאלה וירצר ("הבועה"), אלין לוי ("האח הגדול"), מיכל גבריאלוב ("דבר עם הסוכן שלי"), אדווה בולה ("נבלות"), נלי תגר ("עספור") ונטלי דדון ("לילה בכיף").

דודו ארז יגיש את "המעבדה של ביפ". "גוסטב וגדי" היא סדרת מערכונים של היוצרים יובל שגב ורועי עידן (חיות פשע, בובי ואני), ואיתי שגב יעמוד במרכז התוכנית "הגרוש".

כמו כן יעלה תיעוד של המרוץ של גיל קופטש לכנסת, לצד עונות נוספות ל"בובי ואני" ול"אל תשאל" של שי שטרן.