מגה-פרויקט בגבעתיים: תדהר תקים 225 דירות במערב העיר

החברה חתמה על הסכם קומבינציה לרכישת מתחם בן 7 דונם בפינת הרחובות עליית הנוער והתע"ש בגבעתיים, בו תקים פרויקט מגורים בן 225 דירות

אחרי מו"מ של למעלה משנה: חברת תדהר חתמה על הסכם קומבינציה לרכישת מתחם בן 7 דונם בפינת הרחובות עליית הנוער והתע"ש בגבעתיים, בו תקים פרויקט מגורים בן 225 דירות.

נראה כי האזור מבוקש על ידי יזמי נדל"ן: המתחם נמצא מזרחית לשכונת נחלת יצחק בתל אביב, בו תקים קבוצת רכישה שני מגדלים חדשים במתחם "מגדלי תל אביב", וליד רחוב עמק ברכה, בו ממוקם פרויקט "גינדי ויז'ן" של חברת גינדי החזקות.

תדהר תפעל על מנת לקדם תב"ע (תוכנית בניין עיר) שתאפשר הקמת מספר מגדלי מגורים במתחם שרכשה. בעסקת קומבינציה בנדל"ן, מקבלים מוכרי הקרקע דירות בפרויקט המוגמר.

היקף המכירות הצפוי מהפרויקט נאמד בכ-500 מיליון שקל, או 2.22 מיליון שקל בממוצע לדירה. הפרויקט צפוי להתחיל בעוד מספר שנים, עם אישור התב"ע - תהליך שיארך לפחות שנתיים או שלוש.

לדברי שי גבעתי, סמנכ"ל בתדהר השקעות, גבעתיים נהנית מביקושים גבוהים ומהיצע דירות נמוך, שנובע בין השאר ממחסור בקרקעות לבנייה: "את מספר הפרויקטים שנמצאים בימים אלה בבניה בעיר ניתן לספור על אצבעות כף יד אחת".

את חברת תדהר ייצגו בעסקת רכישת הקרקע עוה"ד עפרה כהן ואילנה פרנקל ממחלקת הנדל"ן במשרד עמית, פולק, מטלון ושות'; את בעלי הקרקע ייצגו עוה"ד יעקב קורן ואיתי זמל ממשרד שפיגלמן, קורן, ברק, זמיר ושות'.