צפו בווידאו: פינה חדשה בגלובס TV - "מכסחי הטייקונים"

גלובס TV משיק פינה בשם "מכסחי הטייקונים", בה יסכמו את השבוע החולף דרור פויר, אחד הכותבים הבולטים במגזין G, ושי ניב, כתב העבודה והרווחה של "גלובס" ■ והפעם: המהלך המטומטם של השבוע, היעדר הבושה של לבייב ועוד

גלובס TV משיק השבוע פינה חדשה בשם "מכסחי הטייקונים", בה יסכמו את השבוע החולף דרור פויר, אחד הכותבים הבולטים במגזין G, ושי ניב, כתב העבודה והרווחה של "גלובס".

בפינה הפעם, כפי שתוכלו לראות בסרטון המצורף, מכתירים ניב ופויר את העלאת הריבית כמהלך המטומטם של השבוע, וטוענים כי הנגיד סטנלי פישר רצה אולי להוריד את מחירי הדירות - אך פגע במאות אלפי משלמי המשכנתאות.

השניים מתייחסים גם לדחיות החוזרות ונשנות של מסקנות הוועדות השונות, למשל הוועדה לבחינת תמלוגי הגז והנפט והוועדה לבדיקת שכר הבכירים. בנוגע לוועדת זו תוהים השניים: "איך אפשר לתת ליעקב נאמן, שכל חייו דאג לבכירים ולעשירים, לבדוק את שכר הבכירים?"

לסיום מתייחסים פויר וניב גם לבונוסים שהעניקה אפריקה ישראל השבוע לבכיריה על ביצועי 2009 - ומותחים ביקורת קטלנית על בעל השליטה בחברה, לב לבייב. "אתה, שבכית לנו שאין לך כסף לשלם למחזיקי האג"ח, זו יריקה בפרצופנו, תתבייש!" מסכם פויר.