סער שיינפיין מ"האח הגדול" רכש דירה ב"מגדלי הצעירים"

פרויקט מגדלי הצעירים בתל-אביב נועד בתחילה לזוגות צעירים ובהמשך, בתיאום עם עיריית תל אביב, נפתח גם למשקיעים ולרוכשים בני כל הגילאים

סער שיינפיין, מכוכבי העונה השנייה של תוכנית הטלוויזיה האח הגדול, הצטרף השבוע לקבוצת הרכישה של מגדלי הצעירים במתחם ארלוזורוב בתל-אביב. שיינפיין רכש דירה בפרויקט המאורגן על ידי קבוצת חג'ג' וקבוצת אור סיטי.

בכך מצטרף שיינפיין לרשימת מפורסמים שנחשפה לאחרונה ביניהם הזמר הראל סקעת, השחקן עודד תאומי, ד"ר משה דרוקר ועוד. לא ידוע מהו גודל הדירה ואיזה מחיר שילם שיינפיין על הדירה, אולם גורמים המקורבים לנושא מספרים כי הוא רכש את אחת הדירות בקומות הגבוהות, שם נעים המחירים מ-1.3 מיליון שקל לדירת 3 חדרים.

פרויקט מגדלי הצעירים בתל-אביב נועד בתחילה לזוגות צעירים ובהמשך, בתיאום עם עיריית תל אביב, נפתח גם למשקיעים ולרוכשים בני כל הגילאים המבקשים להתגורר בלב תל-אביב .

צמד מגדלי הצעירים ייבנו במפגש הרחובות בגין וארלוזורוב בת"א: המגדל צפוני בן 40 קומות והמגדל הדרומי בן 46 קומות. הפרויקט מציע מבחר דירות למגורים: בקומת המגורים 6-27 מתוכננות 7 דירות מגורים בנות 2 ו-3 חדרים. בקומת המגורים 28-37 מתוכננות 6 דירות מגורים בנות 2 ו-4 חדרים ובקומות העליוניות - פנטהאוזים.

נודע כי עלות משוערת עבור דירות 3 חדרים - הצופות למערב החל מ-1.3 מיליון שקל ועלות משוערת עבור דירות 4 חדרים המשקיפות לת"א ולים - החל מ-1.8 מיליון שקל (קומות 30 ומעלה).