פעם ראשונה, שנייה, שלישית - נמכר!

קבוצת הבייסבול טקסס ריינג'רס נמכרה במכירה פומבית לנשיא הקבוצה נולאן ראיין עבור 385 מיליון דולר; הקבוצה היתה שייכת לטום היקס, מבעלי ליברפול, וחובותיה לנושים שונים הסתכמו ב-208 מיליון דולר

אחת הסאגות הארוכות ביותר בבייסבול הגיעה לסיומה לפנות בוקר (ה'), כאשר קבוצת ה-MLB טקסס ריינג'רס נמכרה במכירה פומבית לנשיא הקבוצה נולאן ראיין עבור 385 מיליון דולר. ביחד עם החובות שרובצים על הקבוצה לנושים ושעומדים על 208 מיליון דולר, תג המחיר של הקבוצה בעת המכירה מסתכם ב-590 מיליון דולר.

עד לפני כחצי שנה הוחזקה הרייינג'רס על-ידי טום היקס, מי שמחזיק במחצית מהבעלות בקבוצת הפרמיירליג ליברפול. אלא שהחובות הכבדים לנושים הביאו לעצירת הליך המכירה, והדרך היחידה לשחרור הפלונטר היתה באמצעות הליכי פשיטת רגל והעמדת הקבוצה למכירה פומבית.

השבועון "ביזנסוויק" טען כי החובות של חברת ‏Hicks Sports Group LLC‏, באמצעותה מאגד היקס את אחזקות קבוצות הספורט שבבעלותו, מסתכמים ב-525 מיליון דולר.

נולאן ראיין זכה במכירה הפומבית, אחרי שגבר בין היתר על קבוצת רכישה שהוביל מארק קיובן, הבעלים של קבוצת ה-NBA דאלאס מאבריקס. המכירה תשחרר באופן מעשי את החובות לנושים - חובות שנוצרו במהלך התקופה בה החזיק היקס בקבוצה.

מכירת הריינג'רס הוא חלק ממהלך כולל של היקס לחיסול אחזקותיו בספורט. מלבד הניסיון למכור את ליברפול, בפברואר האחרון הודיע היקס כי החל בהליך למכירת קבוצת ה-‏NHL‏ דאלאס סטארס שבבעלותו.