טבע מוציאה מנתניה מאות עובדים למרכז הלוגיסטי בשוהם

טבע עתידה לחשוף בשבוע הבא את המפעל בפני אמצעי התקשורת, בחזיתו אחד משלטי הלוגו הגדולים בעולם - 120 מ"ר ■ נתניה מתמודדת בימים אלה עם עלייה חדה בפשיעה ■ ראש העיר פירברג: "מחינו בפני טבע על השינוי, והם התחייבו לא לפגוע בנתניה ולהעביר הנה פעילות"

‎‎כשנתיים לאחר הנחת אבן הפינה להקמת מרכז לוגיסטי בשוהם, עתידה בשנה הקרובה טבע להעביר מאות עובדים ממפעל החברה בנתניה למרכז הלוגיסטי בשוהם. כך נודע ל"גלובס".

טבע עצמה עתידה לחשוף בשבוע הבא את המפעל בפני אמצעי התקשורת, ובתוך כך לחשוף את אחד משלטי הלוגו הגדולים בעולם - 120 מ"ר של לוגו החברה.

המעבר מנתניה לשוהם נחשב מכה לא קלה לעיר החוף, אשר מתמודדת בימים אלה עם עלייה חדה בפשיעה ותדמית הולכת ונסדקת.

טבע עצמה מעסיקה בישראל כ-6,400 עובדים, ומתוכם כ-1,600 עובדים ב"טבע ישראל". על פי ההערכות, כ-100 עובדים עתידים לאייש את המרכז בדצמבר השנה, מתוכם כ-50 עובדים מנתניה ועד אוגוסט 2011 עתידים עוד כ-500 עובדים לעבור מנתניה למרכז הלוגיסטי בשוהם. כמה מאות נוספים אמורים להישאר בנתניה במרכזי המו"פ.

ראש עיריית נתניה, מרים פירברג, אמרה הערב ל"גלובס" בתגובה לדברים: "התקשרתי ומחיתי בפני הנהלת טבע על ההחלטה לבצע שינוי מהסוג הזה ולהוציא חלק מהפעילות שלהם מנתניה. גם נפגשנו עם ראשי החברה שנתנו לנו הבטחה שנתניה לא תיפגע ושהם יעבירו לכאן פעילות אחרת".

פירברג טענה עוד כי "מדובר בהחלטה פנימית של טבע המתקיימת במקביל ליוזמות אחרות שלהם" וגרסה עוד כי מלבד טבע נהנית נתניה מפעילות עניפה של חברות אחרות ובהן קבוצת אלביט וסלקום, "כך שאנחנו לא חוששים מפגיעה".