לוינשטין הנדסה תקים קומפלקס עבור ממשלת גבון

החברה-בת, לוינשטין נכסים, תחלק דיבידנד של 15 מיליון שקל

כשלושה חודשים לאחר שהנפיקה את מניותיה בתל אביב, הודיעה היום לוינשטין נכסים כי תחלק דיבידנד של 15 מיליון שקל לבעלי המניות - 1.26 שקל למניה. מועד התשלום נקבע ל-27.8, והמועד הקובע לחלוקה יהיה 15.8. בכך מגיע היקף חלוקת הדיבידנד עליו הכריזה החברה, שפועלת בתחום הנדל"ן המניב, ל-40 מיליון שקל מאז הנפקתה.

בלוינשטין נכסים מעריכים כי "חלוקת הדיבידנד לא תשפיע באופן מהותי לרעה על מצבה הכספי של החברה, ובכלל זה על מבנה ההון שלה, מצב נזילותה ועל יכולתה להמשיך לפעול במתכונתה הקיימת. אין בחלוקת הדיבידנד לפגוע ביכולת החברה לעמוד בהתחייבויותיה הקיימות והצפויות".

מתרחבת באפריקה

נזכיר כי מניות לוינשטין נכסים הונפקו בתל אביב בחודש מאי, אז גייסה החברה 171 מיליון שקל במניות ובאג"ח לפי שווי חברה של כ-260 מיליון שקל.

הנפקת לוינשטין נכסים נעשתה כחלק מרה-ארגון בחברה-האם לוינשטין הנדסה שבשליטת שאול לוטן, שבמסגרתו מרכזת החברה את פעילות הנכסים המניבים של הקבוצה בארץ. מאז ההנפקה, עלתה המניה ב-18% ושווי השוק שלה עומד היום על כ-320 מיליון שקל.

במקביל, הודיעה החברה-האם לוינשטין הנדסה כי היא מרחיבה את פעילותה, לאחר שחתמה בסוף השבוע על הסכם עם ממשלת גבון להקמת קומפלקס ממשלתי בהיקף כספי של כ-27 מיליון אירו.

שטח המתחם שתקים החברה, שעוסקת ביזום והקמת פרויקטים, יהיה כ-5.5 אלף מ"ר. עבודות ההקמה שלו צפויות להתחיל תוך כחודשיים ולארוך כשנה וחצי.