קבוצת אירני, יבואנית מותג הג'ינסים ליווי'ס, משיקה קו ג'ינסים חדש לנשים, GWI, וזאת כחלק מהשקה עולמית.
בליווי'ס העולמית טוענים כי קו העיצוב החדש כולל 3 גזרות, שעל-פי מחקרי שוק מתאימות ל-80% מהנשים בעולם. כחלק מהמהלך הוחלפו לראשונה בהיסטוריה תוויות ליווי'ס השגרתיות בקו החדש לתוויות: "hit girls".
לדברי מנכ"ל ליווי'ס ישראל, אשר לוי, כ-80% ממכירות המותג בישראל הן ג'ינסים לגברים, ורק 20% מהג'ינסים הנמכרים של המותג מיועדים לנשים. הקו החדש אמור לשנות יחס זה.
המותג ליווי'ס בישראל ידע רגעי שפל וגאות. בשיא הגיע מכר המותג לכמיליון ג'ינסים בשנה, עד שצנח כליל. המותג משווק כיום ב-70 נקודות מכירה, ובראשן ברשתות ג'ינס בר ופקטורי 54. בשנתיים האחרונות המותג הולך ומתחזק, וההערכה היא כי היקף מכירות המותג עומד היום על כ-30 מיליון שקל בשנה.
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.