ישי על גירוש הזרים: "אתם צבועים; אני נאבק על המפעל הציוני"

שר הפנים בגלי צה"ל: "ישנם עלונים שכתוב עליהם 'בייבי ויזה', כלומר מי שמסתנן לארץ ומביא ילד יקבל ויזה. אני לא מגרש ילדים אלא מחזיר את ההורים שבאו לכאן שלא כחוק ורוצים לטשטש את המפעל הציוני במדינת ישראל"

שר הפנים אלי ישי הדף היום (ה') את הביקורת נגדו בסוגיית גירוש 400 ילדי העובדים הזרים ואמר כי הוא ימשיך במאבק לגירושם למען "המפעל הציוני במדינת ישראל", כדבריו.

"אני רואה לנגד עיני את טובת עם ישראל והמפעל הציוני", אמר ישי בתוכנית "מה בוער" עם רינו צרור בגלי צה"ל. "הממשלה משלמת מיסים לכל המסתננים האלה. מאות מיליונים. הייתי בסיור בת"א ולא הייתי יכול להיכנס מרוב האלימות. המשטרה לא הייתה יכולה להיכנס. יש מובלעות בת"א ואין שליטה על מה שהולך שם. 20 דקות אחרי שהייתי בת"א היה מקרה רצח".

ישי אמר כי מי שנושא בנטל המסתננים מאפריקה ישראל הם אזרחי ישראל, שייאלצו לשלם מיסים כדי לממן את הבעיות שיווצרו מהם. לדבריו, "מדינת ישראל תממן את כל הבעיות שיש מהזרים והמסתננים בדרום. תראה את ההצגה הציבורית המכוערת: ברומניה המשכורת היא 100 דולר לחודש ופה מרוויחים 1,000 דולר לחודש. הם עובדים פה 4 שנים ומבחינתי אחרי 4 שנים הם חוזרים למדינה שלהם במצב כלכלי טוב. אני לא אירתע; פוגשים אותי אזרחים רבים מכל האוכלוסיות ואומרים לי 'תהיה חזק, אתה אומר דברים אמיתיים ולא מפחד. אתה אומר את מה שרוב העם רוצה'".

ישי הדגיש כי אין בכוונתו לסגת מהמאבק. לדבריו, "אני רוצה להודיע לכולם שאני לא הולך לרדת מהמאבק הצודק והאמיתי מסיבה פשוטה: אתם מצטרפים להצגה ולעיוות ולסילוף משום שאותם הורים שנכנסו לארץ שלא כחוק ופתאום אותם אנשים נרמסים וצריך לכבד אותם. כל מי שמרחם על אכזרים סופו שיתאכזר על רחמנים. אותם אנשי ציבור שמצטרפים להצגה הזו עוזרים להם לעבור על חוקי המדינה".

ישי אמר כי לא מדובר במאות מסתננים בשנה אלא באלפים וציין: "ברגע שהם יבינו שזו השיטה - שמסתננים לכאן ומביאים ילדים ונשארים - זה יהרוס את הגבולות של מדינת ישראל. אף מדינה לא מאפשרת לפרוץ את הגבולות שלה". בהמשך כינה ישי את מבקריו "צבועים" כשאמר: "אני גזען ואתם צבועים" בעת שהתייחס לקריאות נגדו.

ישי הוסיף, כי באפריקה "ישנם עלונים שכתוב עליהם 'בייבי ויזה', כלומר מי שמסתנן לארץ ומביא ילד יקבל ויזה. אני לא מגרש ילדים אלא מחזיר את ההורים שבאו לכאן שלא כחוק ורוצים לטשטש את המפעל הציוני במדינת ישראל. אני מחזיר אותם אחר כבוד למשפחה שלהם בארץ שלהם".