4 הרוגים באירוע ירי בניו יורק; נסיבות האירוע עדיין נבדקות

אדם חמוש פתח הבוקר (שעון ישראל) באש במסעדת "סיטי גריל" בעיר בפאלו שבניו יורק, הרג 4 בני אדם ופצע 4 נוספים ■ במשטרה המקומית מנהלים כעת מצוד אחר היורה ובודקים חשד כי מדובר ביותר מאדם אחד

לפחות ארבעה בני אדם נהרגו וארבעה נוספים נפצעו בתקרית ירי קשה מחוץ למסעדת "סיטי גריל" בעיר בפאלו שבניו יורק. במשטרה המקומית מנהלים כעת מצוד אחר היורה ולא שוללים כי מדובר ביותר מאדם אחד.

בעוד שנסיבות האירוע עדיין נבדקות, מדיווח ראשוני עולה כי במסעדה התקיימה קבלת פנים לקראת חתונה שהייתה צפויה להיערך במקום, כאשר לפתע נשמעו יריות במקום. עם זאת, לא ברור האם ההרוגים הם בקרב משתתפי החתונה או עוברי אורח מחוץ למקום.

"ראיתי אנשים בהיסטריה רצים ממקום למקום", סיפר טומי דייטס בן ה-35 שהיה בתוך המסעדה. "אף אחד לא ידע מה קורה ומאיפה זה בא. כולם היו בפאניקה מוחלטת", הוסיף דייטס, כששלוש גופות מונחות סמוך אליו על הקרקע, ומסביבן אנשים בוכים ומנחמים אחד את השני.

השוטרים שהוזעקו למסעדה מצאו במקום שלוש גופות וארבעה פצועים, כשאחד מהם במצב אנוש ומאוחר יותר מת מפצעיו בדרכו לבית החולים. מפקח המשטרה דניס ריצ'רדס אמר כי לעת עתה לא ידוע האם היורה היה אחד מאורחי האירוע.

"אנחנו לא שוללים כי היריות היו על רקע ויכוח שפרץ בין האורחים במסעדה", אמר ריצ'רדס לסוכנות הידיעות איי.פי. "עם זאת, אנחנו עדיין בודקים אם היורה היה בתוך המקום או מחוצה לו", הוסיף מפקח המשטרה.

בין ההרוגים יש שני גברים ושתי נשים. כמו כן, אחד הפצועים נלחם כעת על חייו בבית החולים המקומי לאחר שנפצע באורח אנוש. ככל הנראה, לא נפגעו החתן והכלה בתקרית הירי.