הטכניון זכה במכרז העירייה: ישכור 3 מבנים בדרום הקריה בת"א

ישכור שלושה מבנים בשטח של 1,671 מ"ר תמורת 23 שקל למ"ר בלבד - ויבצע בעצמו את עבודות השיפוץ

הטכניון ישכור 3 מבנים במתחם גני שרונה שבדרום הקריה בתל אביב לצורך לימודי תואר שני בתחום האדריכלות והשימור, כך נודע ל"גלובס". זאת, פחות משנה לאחר שנסגר מכרז המינהל לשיווק המבנים הטמפלרים במתחם, בו זכו קבוצה שהובילו הפרסומאים ראובן אדלר ואייל חומסקי וקבוצתם של חברת רוגובין ומשפחת אירני.

את שלושת המבנים, בשטח כולל של 1,671 מ"ר, ישכור הטכניון מעיריית תל אביב לאחר שזכה במכרז שפורסם על ידה באוקטובר. כזכור, במכרז המינהל, שנסגר בספטמבר האחרון, שווקו לשתי הקבוצות הזוכות 15 מבנים בחלק המערבי של המתחם ו-12 בחלקו המזרחי, בעוד שהועמדו לטובת העירייה שישה מבנים נוספים לשימור לצורכי ציבור בחוזה חכירה מהוון. מתוכם הוציאה העירייה שלושה מבנים להשכרה במכרז שנסגר לפני ארבעה חודשים, ושתוצאותיו אושרו במועצת העיר לפני מספר שבועות.

נקבע כי הטכניון ישלם דמי שכירות בסך 23 שקל למ"ר לחודש על שלושת המבנים, ששטחם 660, 629 ו-382 מ"ר. דמי השכירות נמוכים משום שלפי תנאי המכרז ותנאי החוזה הטכניון גם יבצע בעצמו את עבודות השיפוץ של המבנים, בעלות שתתווסף לדמי השכירות הבסיסיים, שעוד צפויים לעלות.

למרות שההתקשרות מול הטכניון אושרה במועצת העיר, מסר דובר הטכניון בתגובה ש"הטכניון אכן מחפש מקום בתל אביב בו יתקיימו לימודים לתארים מתקדמים במספר תחומים, אך עדיין לא חתם על כל הסכם, גם לא בשרונה".