דניה סיבוס וסולל בונה יקימו את קריית מגדל בפ"ת ב-206 מ' ש'

שתי החברות יקימו עבור מגדל את חלק ההרחבה של קריית מגדל ברחוב היצירה שבאזור התעשייה קרית אריה בפתח תקוה

דניה סיבוס , מקבוצת אפריקה ישראל שבשליטת לב לבייב, וסולל בונה, מקבוצת שיכון ובינוי שבשליטת שרי אריסון, זכו יחדיו במכרז להקמת קריית מגדל בפתח תקוה עבור חברת הביטוח מגדל, כך נודע ל"גלובס". השתיים יבצעו את הבנייה תמורת 206 מיליון שקל.

שתי החברות יקימו עבור מגדל את חלק ההרחבה של קריית מגדל ברחוב היצירה שבאזור התעשייה קרית אריה בפתח תקוה. הרחבה זו תתבטא בתוספת של 43 אלף מ"ר עיליים למשרדים, שיתווספו ל-25 אלף מ"ר הקיימים המאכלסים את משרדי הנהלת קבוצת מגדל ויחידות המטה.

לדברי מנהל יחידת הנדל"ן של מגדל, שלמה גוטמן, המכרז שבו זכו דניה סיבוס, בניהול רונן גינזבורג, וסולל בונה, בניהול ירון קריסי, מתייחס לחלק העילי בפרויקט. בשלב הראשוני ייבנו כ-35 אלף מ"ר משטח זה במבנה משרדים בן שש קומות מעל קומת קרקע בשלושה אגפים. בנוגע לתוספת אופציונלית של 8,000 מ"ר נוספים, הכרעה סופית תתקבל בהמשך.

מגדל הכריזה על הרחבת קרית מגדל לפני שמונה חודשים, בעלות כוללת של כ-350 מיליון שקל. באותה העת העריכה מגדל כי זמן ההקמה המשוער הוא כ-30 חודשים, כשהאכלוס צפוי לקראת סוף 2011.

3 אגפים, 6 קומות

שטח ההרחבה צפוי להיות משכנם של כ-1,100 עובדי סוכנויות ביטוח החיים ומנהלות ההסדרים הפנסיוניים והפיננסיים של מגדל, כמו מבטח-סימון, שגיא יוגב ושחם. אף ישכנו עובדי מאסטרו מקבוצת מגדל.

בקמפוס החדש ייבנו שלושה אגפים בני שש קומות, מחוברים זה לזה ומצוידים במערכות מתקדמות לשמירה על הסביבה.

בחלק ההרחבה נבנה חניון תת-קרקעי בשלושה מפלסים, כולל 950 מקומות חניה וחדרים טכניים ששטחם הכולל כ-28 אלף מ"ר. כן יוקם שם מרכז הדרכה מודרני שישרת את עובדי הקבוצה והפרויקט יכלול שטחים ציבוריים, פינות ישיבה מוצלות ופרויקטי נוי משולבים במים.

גיזנבורג וקריסי מסרו בתגובה כי החברות בניהולם יבצעו במשותף את עבודות השלד, המעטפת, האיטום, הגמר ופיתוח המערכות במבנה העילי וכן את עבודות הגמר, השילוט והנחת המערכות במבנה התת-קרקעי. להערכתם, העבודות יושלמו בתוך כשנה וחצי.