פרשת גלנט: גורם בכיר במשטרה הודיע כי המסמך כנראה מזויף

העיתונאי אורי כהן אהרונוב חשף במהדורת "מבט" בערוץ 1 כי המסמך - שהציג לכאורה ייעוץ שקיבל האלוף יואב גלנט מיועץ התקשורת אייל ארד במסגרת התמודדותו על תפקיד הרמטכ"ל - אינו אלא תרמית

התפתחות מפתיעה בחקירת פרשת "מסמך גלנט": גורם בכיר המקורב לחקירה הודיע הערב כי המסמך שהסעיר את המערכת הצבאית והפוליטית הינו מזויף, כפי שפורסם הערב (ב') במהדורת "מבט" בערוץ 1.

העיתונאי אורי כהן אהרונוב חשף את הממצאים החדשים מפיו של גורם המשטרה, לפיהם המסמך - שהציג לכאורה יעוץ שקיבל האלוף יואב גלנט מיועץ התקשורת אייל ארד במסגרת התמודדותו על תפקיד הרמטכ"ל - אינו אלא תרמית. לדבריו, הלוגו של ארד - אשר מופיע על המסמך - שימש את המזייפים.

כתוצאה מהגילוי החדש אומרים במשטרה כי החשדות נגד אנשי משרדו של ארד, ארד תקשורת, הולכים ומצטמצמים וכעת יופנו המאמצים לגלות מי זייף את המסמך. מהמסמך עולה תוכנית מקיפה שבסיומה יזכה גלנט בתפקיד הנחשק: יצירת משבר תקשורתי בעצימות נמוכה עם הרמטכ"ל, בעיקר סביב מבצע "עופרת יצוקה", יצירת אפקט היעלבויות מצדו של הרמטכ"ל המכהן רא"ל גבי אשכנזי, מה שכונה "אפקט דוד לוי". בנוסף, מציע אייל ארד אפשרות לפיה ימונה גלנט לתפקיד ראש המוסד או ראש השב"כ באם לא ימונה בסופו של דבר לרמטכ"ל.