צפו: אלה היהודים מאירופה שקונים דירות יוקרה בתל-אביב

47 משפחות יהודיות זרות נרשמו לרכישת דירות ב"רביעיית פלורנטין", במסגרת יריד שנערך בתחילת השבוע בתל-אביב ■ מחירי הדירות נעים בין 1 מיליון שקל לדירת 2 חדרים בשטח 60 מ"ר ועד דירת 4 חדרים בשטח של 110 מ"ר + מרפסת במחיר 2 מיליון שקל

טירוף הנדל"ן בתל אביב מגיע גם לתושבים זרים: במסגרת יריד נדל"ן שהתקיים בתחילת השבוע בתל אביב, נרשמו 47 משפחות יהודיות מצרפת, איטליה, גרמניה ואנגליה לרכישת דירות בפרויקט "רביעיית פלורנטין".

"רביעיית פלורנטין" יכלול עם סיומו מתחם של 4 בניינים אליפטיים בני 9 קומות כל אחד עם 250 יחידות דיור המשתלבים זה בזה וביניהם מרכז קניות פתוח בשטח של כ-3000 מ"ר שיכלול כ-50 חנויות מותגים.

מחירי הדירות נעים בין 1 מיליון שקל לדירת 2 חדרים בשטח 60 מ"ר ועד דירת 4 חדרים בשטח של 110 מ"ר + מרפסת במחיר של 2 מיליון שקל.

"רביעיית פלורנטין" החלה כקבוצת רכישה והפכה לפרויקט יזמי שיכלול 250 יח"ד ב-4 בניינים. קבוצת הרכישה התפרקה בחודש מאי האחרון לאחר שהיזמים הצליחו לצרף רק 180 חברים, קרי 72% מהמצטרפים הדרושים להשלמתה. הקשחת תנאי האשראי לקבוצות הרכישה על ידי בנק ישראל הייתה, ככל הנראה, הסיבה העיקרית לפירוקה של הקבוצה.

בחודש שעבר דיווחו בעלי הפרויקט כי הצליחו למכור 32 דירות ביריד "איי קיוב" שהתקיים בצרפת, בהיקף של 44 מיליון שקל. במקביל, נמכרו לאחרונה בישראל עוד כ-45 דירות בשווי כולל של 58 מיליון שקל.